SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wat een goed idee!quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pax voelt zich helaas buiten gesloten. met z'n drieën?
Nee dat vind ik een beetje gayquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pax voelt zich helaas buiten gesloten. met z'n drieën?
Ik vind het ergens wel goed, dat het blijkbaar toch niet helemaal voorspelbaar is wie er bij de laatste 8 zittenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Overigens vind ik de uitschakeling van Bayern een aderlating voor de Champions League
Eens.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel goed, dat het blijkbaar toch niet helemaal voorspelbaar is wie er bij de laatste 8 zitten
Zit diegene die dat vertelde toevallig in Manchester?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat Bayern de beste was.
Ik vind dat gifje echt helemaal geweldigquote:
Dit dus. Hoor van de Gijp nog zo zeggen dat dit gespeeld was. Heerlijke Europese avondjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel goed, dat het blijkbaar toch niet helemaal voorspelbaar is wie er bij de laatste 8 zitten
Louis godquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je bron tegenwoordig rondbazuint dat een club uit Manchester de beste isquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen kunnen we Robben nu niet meer zien schitterenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kicken postquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zit diegene die dat vertelde toevallig in Manchester?
Maar dat zou een uitschakeling van Juventus ook zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Overigens vind ik de uitschakeling van Bayern een aderlating voor de Champions League
Al zou je voor die tijd Juventus ook bij de laatste 8 neerzetten. Dus tja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Die is toch weer 9/10 wedstrijden geblesseerd dus daar mis ik ook weinig aanquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen kunnen we Robben nu niet meer zien schitteren
Dat Juve kan mij niet zo bekoren eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar dat zou een uitschakeling van Juventus ook zijn.
[..]
Al zou je voor die tijd Juventus ook bij de laatste 8 neerzetten. Dus tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |