8-0quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar Bayern mag eruit voor cruijffie en die 7-0...dilemmas...
Uhh.. nee.. dan kan ik niet. Sorry ander keertje misschien hahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij ook? Ik vier mijn verjaardag achterin mei.
Wraak op vorige week.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:21 schreef bianconeri het volgende:
Dit is toch ongelofelijk.....
Juventus heeft de hele wedstrijd constant onder controle. Bayern krijgt op 1 schot na geen goede kans. Dan scoren ze toevallig eens en dan krijg je dit.....
Echt typische Duitser actie
Hihahoquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Uhh.. nee.. dan kan ik niet. Sorry ander keertje misschien haha
Ik heb gehoord dat hij die per krat drinkt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef Pascalus het volgende:
Het schijnt dat Koffieplanter (wie?) een Amstel-drinker is.
quote:
Hij heeft geen datum genoemd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Uhh.. nee.. dan kan ik niet. Sorry ander keertje misschien haha
Dat doet Cavaliers ook altijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij die per krat drinkt.
En dan dronken op FOK! hele rare posts maakt.
Klopt het dat het nummer ooit begon als Haagse tieten omdat een of andere snol haar tieten liet zienquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt het dat het nummer ooit begon als Haagse tieten omdat een of andere snol haar tieten liet zien
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt het dat het nummer ooit begon als Haagse tieten omdat een of andere snol haar tieten liet zien
Ze eren Robben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Dat liggen van Juventus begint me een beetje te irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |