SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
100 keer liever een pittige discussie dan deze zinloosheidquote:
Heb de hele dag thuis opgesloten gezeten. Was ziek thuis. Nu komt alle energie eruit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 keer liever een pittige discussie dan deze zinloosheid
Ga je vrouw vervelen danquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb de hele dag thuis opgesloten gezeten. Was ziek thuis. Nu komt alle energie eruit.
Die is naar ladies night. Dochter slaapt ook. Ik ga helemaal los!!!quote:
Mijn kat slaapt s nachts tegen mij aan altijdquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat katten daar iets omgeven want 's nachts zit ze toch wel op de tafels.
Oh daar krijg je toch altijd een goodiebag met vibrators erin en shit?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is naar ladies night. Dochter slaapt ook. Ik ga helemaal los!!!
Wil ik niet hebben, heb ik ook die vieze dode muizen naast me 's ochtends.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn kat slaapt s nachts tegen mij aan altijd
Daar is ze nog nooit mee thuisgekomen. Of ze had hem verstopt... nja goed, laat ook maar....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar krijg je toch altijd een goodiebag met vibrators erin en shit?
Denk eerder dat je vrouw losgaat
Mijn kat kan en mag niet naar buiten. Geen last van dusmquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik niet hebben, heb ik ook die vieze dode muizen naast me 's ochtends.
Oh mijn kat moet wel naar buiten, komt ze ook vandaan. Die werd echt gek toen ze niet naar buiten mocht omdat ze gesteriliseerd moest worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn kat kan en mag niet naar buiten. Geen last van dusm
Snap ik. Gelukkig heeft die van mij geen drang naar buiten toequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh mijn kat moet wel naar buiten, komt ze ook vandaan. Die werd echt gek toen ze niet naar buiten mocht omdat ze gesteriliseerd moest worden.
Leuke naam voor een kat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik maak Kuroi super ongelukkig als ik haar altijd binnen laat.
Thanks. Betekend zwart in het Japans. Want jawel.. mijn kat is zwart.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Betekend zwart in het Japans. Want jawel.. mijn kat is zwart.
Waarom niet? Katten maak je er heel gelukkig mee als ze lekker buiten mogen rennen, achter de muizen en vogels aan, beetje in bomen klimmen, buurtkatten terroriseren enz.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ik zelf ook niet willen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |