Lief van jequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ze direct mailtjes gestuurd namens jou.![]()
![]()
Opensnijden van ratten en het bekijken van pus onder microscoop en wat zijn jouw hobby's?quote:
Ja, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben jij zo;n homo die denkt van iedere hetero een aarslikkende danny te kunnen maken?
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben altijd blij als Etsu in de SC is, want sommige vrouwmenschen hier zouden mij er bijna toe bewegen homo te worden. Als ik dan Etsu zie posten denk ik "nee, toch niet".
Dit is het enige relevante aan jouw post. Dankjewel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben altijd blij als Etsu in de SC is,
Ja etsu hplc en jimmyquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:37 schreef Oberkullie het volgende:
Hoi zijn er nog bans gevallen vandaag?
wtf gebeurt erquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, dacht dat hij er ook anders uit zag.
nee alles (Ronnie ) flex hierquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
Okay, PC doet fucking raar, hebben anderen ook last van gekke shit op FOK!?
Nopequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, maar mijn pc heeft dan ook geen idioot als gebruiker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
Guus, waarom ben je hier zo weinig?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar mijn pc heeft dan ook geen idioot als gebruiker.
hee guusquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar mijn pc heeft dan ook geen idioot als gebruiker.
Ja ik zie ook viskarretje posten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
Suc6 broederquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb toetsweek nu dus zal wel moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |