abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160721086
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_160721154
Niet alles bijgelezen, want superdruk gehad de laatste weken.

Wel heel veel sterkte en beterschap voor LuDann!!!

Fap, let goed op jezelf!

En een hele fijne verjaardag voor N, L, Q en Sjaak!!

Wij zitten nu met zn allen in Clermont-Ferrand, daar moet ik een wetenschappelijk praatje geven. N is mee en man ook als oppas. Twee vluchten gehad, want overstap in Parijs... N is moe en ik ook ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_160721511
Succes met je praatje Saskia. :) Fijn dat je man in de gelegenheid is mee te gaan zeg!

Het lijkt erop dat N. gericht mama zegt. O+ Als ik sta te koken komt ze mamamama aangekropen en trekt ze zich aan mijn broek op. De hele dag zegt ze alleen mama als ze zich richting mij beweegt. O+

Verder kan ze nu in kartonnen boekjes bladeren en wijst ze met me mee als ik bepaalde dieren aanwijs. Ze zwaait ook sinds een paar dagen, zo schattig! O+
pi_160721564
Morgen zijn de Fok-quadruplets gewoon al een jaar! :o Jeetje, wat is dat hard gegaan zeg!
I O+ memorylanes trouwens!

LuDann, wat bizar veel pech heb jij zeg! :* Probeer je niet te druk te maken om Wolk, zo te horen is ze in goede handen, zodat jij eerst goed kunt herstellen!

Jagar, wat klink je heerlijk verliefd zo O+

Kan me voorstellen, Saskia! Hebben jullie tussendoor wel even de tijd om uit te rusten? En te genieten? :)

Selvaria, wat klinkt dat allemaal schattig! O+
Zwaaien is hier ook helemaal de shit ja, terwijl ze heel hard 'Daaa!' roept :W

Hier een beetje een sneue baby ;( onder het eten zat ze bijna constant te huilen (terwijl eten zo'n beetje d'r favoriete hobby is normaal gesproken ;) ). Bleek net dat ze 38.9 had, terwijl ze normaal gesproken laag in de 37 zit... Toch weer door die klotetandjes denk ik. Gelukkig na de fles wel lekker in slaap gevallen.

Ze tandenknarst trouwens ook heel de tijd :? Is dat een teken dat ze er inderdaad last van heeft, of doet ze dat 'gewoon omdat het kan'?

SPOILER: buren-rant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160723220
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef Selvaria het volgende:
Succes met je praatje Saskia. :) Fijn dat je man in de gelegenheid is mee te gaan zeg!

Het lijkt erop dat N. gericht mama zegt. O+ Als ik sta te koken komt ze mamamama aangekropen en trekt ze zich aan mijn broek op. De hele dag zegt ze alleen mama als ze zich richting mij beweegt. O+

Verder kan ze nu in kartonnen boekjes bladeren en wijst ze met me mee als ik bepaalde dieren aanwijs. Ze zwaait ook sinds een paar dagen, zo schattig! O+
Awww zo leuk! O+
pi_160724717
Memory-lane... Een jaar geleden op dit tijdstip had ik harde buiken. We twijfelden toen nog of de bevalling was begonnen, maar we hadden wel het gevoel dat het niet lang meer zou duren... Ik weet niet of ik er klaar voor was, maar Sjaak was dat wel.
Het was een roerig jaar, er is zo ontzettend veel gebeurd. Van een klein prematuurtje ging Sjaak naar een pittige dreumes die heel goed weet wat hij wil. Leuk, vermoeiend en heel speciaal :)

Er hoort bij zo'n memory-lane natuurlijk een foto-collage van ons Sjakie, die vind je in de spoiler.

Nu nog de standaard tekst: "Ik heb vanavond een baby in bed gelegd en haal er morgen een dreumes uit". Maar dat gebeurt vannacht waarschijnlijk al een paar keer, dus het gaat niet helemaal op ;)
Lieve allemaal, bedankt voor alle leuke, verdrietige, gezellige en spannende tijden. Tot snel in het dreumes-topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160726075
Wat een heerlijk kereltje is het toch, MwC! O+ O+

Jullie ook bedankt voor een mooi en bewogen jaar! :* Ik weet nog goed dat ik schrok toen hij al geboren was, omdat jij maar een paar weken voor mij uitgerekend was.

Alvast gefeliciteerd en veel plezier met het uit bed halen van een dreumes (hopelijk pas morgenochtend ergens) ;)
  woensdag 16 maart 2016 @ 22:33:30 #8
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160726352
Een jaar geleden waren nu mijn vliezen gebroken en waren we naar het ziekenhuis, waar ik een longrijpingsspuit kreeg en weeenremmers
een overzichtje van het afgelopen jaar. Van iedere maand 1 foto. Van 2 inimini mensjes naar 2 grote baby's!
SPOILER
pi_160727008
N,L,Q en Sjaak gefeliciteerd met jullie eerste *O* dat er maar veel mooie mogen volgen. Mama's een bijzondere dag gewenst :*

Morgen gaat mijn kleine baby wennen bij de gastouder. En ik ben er eigenlijk niet zo relaxed onder. Pfff Na 5 maanden 24/7 bij elkaar. Wel een ding zeg maar. Gelukkig krijg ik ondertussen een massage :P Kan ik hem zen weer ophalen. En daarna moet ik de avondspits in m'n eentje doen :P dus dat zen zal van korte duur zijn.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_160727274
Gefeliciteerd alvast Q, N, L en Sjaak! Zo leuk ook om ze van mini baby's uit te zien groeien naar kleine mensjes! Dat maakt me altijd een beetje nieuwsgierig naar wat voor klein mensje die van mij gaat worden. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke verjaardag hebben en tot over een paar maanden in het nieuwe topic!

LuDann, het is zo jammer dat het onmogelijk is om je te helpen, dus dan maar een virtueel hart onder de riem. Ik vind het knap hoe je ondanks alles wat je over je heen krijgt nog de fut hebt voor je studie en het gaande houden van borstvoeding. Niet iedereen zou dat je nadoen, zelfs zonder koorts en ziektes, en daar mag je trots op zijn! En een weekendje rust is geen slecht idee denk ik. Even alleen wat tijd voor elkaar en leuke dingen doen!
pi_160728210
Net gedanst en zo weer slapen, nog maar even gauw een memory lanetje..

Rond deze tijd kwam de vk langs omdat ik de weeen goed zat was.. Om 12 uur precies vertrokken we naar het zh. Na ruggenprik ontspande ik al snel en de ontsluiting ging volgens mij best vlot. Helaas was Q. niet meer zo ontspannen en werd het na kort persen zonder persweeen en 1 poging vacuümpomp toch een spoedkeizersnee. Om 6.31 uur was hij daar! O+

Morgen maar eens kijken of ik ook zo'n collage in elkaar kan draaien, duik zo eerst maar eens in bed. Hopelijk een goede nacht en uitgeruste verjaardag morgen!
  woensdag 16 maart 2016 @ 23:36:39 #12
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_160728472
Wat veel jarigen! Gefeliciteerd allemaal! En ook alle dreumesmama's O+ leuke collages!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_160728874
Wat leuk en bijzonder om jullie verhalen te lezen O+. Die collages ook, fantastisch. Zo mooi om de groei te zien, wat gaat dat hard zeg..

Van harte gefeliciteerd allemaal! *O* maak er een mooie dag van :).
pi_160730183
Wat een vrolijke berichtjes van Gevalletje, Jantina en Jagar!

En alvast gefeliciteerd voor alle jarige ukkies!

Spring, die foto, hahaha!

LuDann, ff je trots opzij en geef alles uit handen wat je uit handen kunt geven. Inclusief Wolk. Daar houdt ze echt niets aan over. En jullie ook niet als je een paar dagen diepvries- of ping-maaltijden eet. Je moet echt even bijkomen. ECHT.

Zusjevan, heel veel succes met werken. Ik had ook last van huils de eerste twee dagen. Maar ik heb de flexibiliteit van T onderschat, en anderen kunnen ook fantastisch voor baby's zorgen, wie had dat gedacht! (Ik niet, stiekem :+ ) *Schenkt een roosvicee in voor Zusjevan* "Komt goed schatje"

Vandaag is T een halve dag bij opa en oma en twee nichtjes geweest (oh pardon: prinses Elsa en Anna.) Dus hij is gekamd, platgeknuffeld, toegezongen, heeft te weinig gedronken en geslapen, is bedolven onder het peuterspeelgoed, en kwam met een blik op oneindig en wild spartelend binnen. Te moe om te slapen, arm dingske... Na een uur gillen en snikken aan mijn borst in slaap gevallen. Eind goed, al goed. O+
pi_160730356
Woehoe vandaag worden gewoon vijf fokbaby's dreumes! Waarvan vier prematuurtjes, bizarre dag was dat een jaar geleden. Maar ze hebben het ruimschoots ingehaald!
Gefeliciteerd allemaal!
*O* *O*

En ik ben een waardeloze bijlezer maar ik wil LuDann even een virtuele dikke knuffel geven!

Mijn baby droomt, en het is geen leuke droom, hij werd twee keer snikkend wakker vannacht ;(
pi_160730375
Weinig tijd, maar gefeliciteerd voor de jarige Sjaak, N, L, Q en hun mama's!
  donderdag 17 maart 2016 @ 06:34:34 #17
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160730377
Gefeliciteerd jarige J, N, L en Q! *O* jullie 1e verjaardag!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 06:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Woehoe vandaag worden gewoon vijf fokbaby's dreumes! Waarvan vier prematuurtjes, bizarre dag was dat een jaar geleden. Maar ze hebben het ruimschoots ingehaald!
Gefeliciteerd allemaal!
*O* *O*
Wie is de vierde prematuur? :?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_160730382
Gefeliciteerd N *O*
Gefeliciteerd L *O*
Gefeliciteerd Q *O*
Gefekiciteerd Sjaak *O*

Hieperdepiep en violen en trommels en fluiten en lang zullen ze leven in de gloria O+ :* !!
pi_160730384
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 06:34 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd jarige J, N, L en Q! *O* jullie 1e verjaardag!

[..]

Wie is de vierde prematuur? :?
L van Kentekenplaat, en zijn vriendin heeft hier ook meegepost, zij was in mei uitgerekend
pi_160730387
Gefeliciteerd x4 *O* wat een bijzondere dag!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160730390
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 06:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

L van Kentekenplaat, en zijn vriendin heeft hier ook meegepost, zij was in mei uitgerekend
Gefeliciteerd L van Kentekenplaat en zijn vriendin die hier ook heeft meegepost *O* !
pi_160730395
Nou, kom maar door met die taart.
Of koffie.
Veel koffie.

Mijn man die de nachtluiers zou doen bleek vannacht na een dag klussen namelijk héél zielig en auw en spierpijn en ocharm wat een sneuheid alom :') poeh poeh.

Dat ik gisteravond nog even bloedde als een rund en daar een paniekaanval van kreeg was allemaal blijkbaar niet zo impressive. Hij had spierpijn.

Gezellig zo dat nachtelijk snauwen naar elkaar. Knap je echt van op.

Dus. Koffie c_/ !
pi_160730407
Gefeliciteerd L. En N. En Q. En Sjakie! Ik word een beetje emotioneel van al jullie berichtjes.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 06:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd L van Kentekenplaat en zijn vriendin die hier ook heeft meegepost *O* !
Ik moest lachen. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 17 maart 2016 @ 06:49:38 #24
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_160730413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 06:48 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd L. En N. En Q. En Sjakie! Ik word een beetje emotioneel van al jullie berichtjes.

[..]

Waarom moest je lachen :P het is echt waar hoor :).
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_160730422
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 06:48 schreef Krisvc het volgende:

[..]

precies al dit!

en Razz, die arme man van jou. Spierpijn, het moet niet erger worden. Wens hem maar veel sterkte vandaag... :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')