SPOILER: buren-rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww zo leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef Selvaria het volgende:
Succes met je praatje Saskia.Fijn dat je man in de gelegenheid is mee te gaan zeg!
Het lijkt erop dat N. gericht mama zegt.Als ik sta te koken komt ze mamamama aangekropen en trekt ze zich aan mijn broek op. De hele dag zegt ze alleen mama als ze zich richting mij beweegt.
![]()
Verder kan ze nu in kartonnen boekjes bladeren en wijst ze met me mee als ik bepaalde dieren aanwijs. Ze zwaait ook sinds een paar dagen, zo schattig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is de vierde prematuur?quote:Op donderdag 17 maart 2016 06:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Woehoe vandaag worden gewoon vijf fokbaby's dreumes! Waarvan vier prematuurtjes, bizarre dag was dat een jaar geleden. Maar ze hebben het ruimschoots ingehaald!
Gefeliciteerd allemaal!
![]()
L van Kentekenplaat, en zijn vriendin heeft hier ook meegepost, zij was in mei uitgerekendquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:34 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd jarige J, N, L en Q!jullie 1e verjaardag!
[..]
Wie is de vierde prematuur?
Gefeliciteerd L van Kentekenplaat en zijn vriendin die hier ook heeft meegepostquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
L van Kentekenplaat, en zijn vriendin heeft hier ook meegepost, zij was in mei uitgerekend
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 06:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd L van Kentekenplaat en zijn vriendin die hier ook heeft meegepost!
Waarom moest je lachenquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:48 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd L. En N. En Q. En Sjakie! Ik word een beetje emotioneel van al jullie berichtjes.
[..]
Ik moest lachen.
precies al dit!quote:Op donderdag 17 maart 2016 06:48 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd L. En N. En Q. En Sjakie! Ik word een beetje emotioneel van al jullie berichtjes.
[..]
Ik moest lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |