Niet nee? Is wel praktisch toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:57 schreef Mariposas het volgende:
Post aangepast, ik gebruik dus de Dr Brown speen op Etos fles, niet dr browns fles op Etos fles.
Ik ook, en nu weer 1 voor ¤2,50 via MP. En wat Spring zegt: kledingbeurzen, maar oop bij de Kringloopwinkel, etc, liggen ze regelmatig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat activitycenter had ik vroeger ook.
Ik snapte jequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:57 schreef Mariposas het volgende:
Post aangepast, ik gebruik dus de Dr Brown speen op Etos fles, niet dr browns fles op Etos fles.
Ja, daar twijfel ik dus een beetje over. Aan de ene kant heeft ze 'alleen maar' koorts, dus constant pcm geven vind ik ook weer zo wat. Aan de andere kant liever een keer een extra pcm dan dat d'r temperatuur constant zo hard op en neer gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef Mariposas het volgende:
Daarom wordt toch geadviseerd om paracetamolspiegel op te bouwen, twist?
SPOILER: Nog wat 'ik heb zulke leuke collega's - rant'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scrollde even terug en zag dat het verschil in temperatuur 1,4 graden is. In dat geval zou ik haar denk ik ook niet wakker maken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:39 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik dus een beetje over. Aan de ene kant heeft ze 'alleen maar' koorts, dus constant pcm geven vind ik ook weer zo wat. Aan de andere kant liever een keer een extra pcm dan dat d'r temperatuur constant zo hard op en neer gaat.
Maar dan komt het er dus op neer dat we d'r straks uit d'r bedje moeten vissen om weer een pcm te geven (als er 6u voorbij is), terwijl ze dan misschien juist net lekker slaapt en dat voelt ook weer zo tegenstrijdig
+1quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:50 schreef Sicilia het volgende:
Maar als haar koorts straks toch stijgt als de pcm is uitgewerkt, maar ze slaapt lekker verder, dan heeft ze blijkbaar weinig last van de koorts en is het toch ook niet zo heel erg, die koorts? Ik zou haar lekker laten slapen en er van uit gaan dat ze wel wakker wordt als ze last heeft van de koorts en dan kan je altijd nog een nieuwe pcm geven.
Wel fijn dat ze zich weer wat beter lijkt te voelenhopelijk is ze snel weer opgeknapt!
+1quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:50 schreef Sicilia het volgende:
Maar als haar koorts straks toch stijgt als de pcm is uitgewerkt, maar ze slaapt lekker verder, dan heeft ze blijkbaar weinig last van de koorts en is het toch ook niet zo heel erg, die koorts? Ik zou haar lekker laten slapen en er van uit gaan dat ze wel wakker wordt als ze last heeft van de koorts en dan kan je altijd nog een nieuwe pcm geven.
Wel fijn dat ze zich weer wat beter lijkt te voelenhopelijk is ze snel weer opgeknapt!
Pap in fles maak je ook met minder pap aan. De rijstebloemfles die O 's avonds krijgt (tot de zak op is) drinkt hij gewoon uit zijn fles met calma-speen en die opening is echt minuscuul. 's ochtends krijgt hij dikkere Bambix in een difrax papfles. Die fles heeft hij wel even aan moeten wennen want daar verslikte hij zich in, maar ging de derde keer ook goed, ook omdat we toen de pap dik genoeg maakten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:37 schreef Malteser het volgende:
Twix krijgt naast zijn flessen melk ook wat groente en fruit en als hij zijn fles weigert, maak ik er soms pap van met wat rijstebloem wat we dan met een lepel geven.
Stel dat ik een keer een papfles wil aanbieden, hoe gaat dat in een smalle halsfles van Dr. Browns? Wordt dat dan niet te dik voor het ventiel? Iemand toevallig ervaring mee?
Ons buurmeisje scheelt 2 maanden met J, dus herkenbaar. Maar als ik beter luister, hoor ik wel dat het een ander huiltje is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:06 schreef LuDann het volgende:
Hier verderop in de straat woont nog een baby. Meerdere zelfs.Maar eentje huilt er best vaak en ik spring regelmatig op omdat ik denk dat het Wolk is die boven ligt. Maar dat kan helemaal niet.
Wij gebruiken speen 3. Die gaat al snel genoeg voor Sjaak met de pap. Maar goed, dus wel speltgranen dus wellicht is dat dunner ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik snapte je. Heb je dan speen 4?
We hebben hier een 'iedere cc telt' insteek. Als Twix een dag geen goede inname heeft, maak ik wel eens pap van de melk die hij laat staan als hij zijn fles niet leeg drinkt. Vaak pikt hij dat wel en lepelt dan zo toch nog wat pap (melk dus) naar binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:11 schreef LuDann het volgende:
Waarom geven jullie eigenlijk pap, ben ik benieuwd. Ik doe dat niet maar ik heb me niet verdiept in of dat zou moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |