dat maakt je vorige post ineens anders lolquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik snack alleen vette hap. chips, fast food, nootjes etc
te laatquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Reactie op je post over een Saulletje pullen.
hehe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:25 schreef PeZu het volgende:
ooh saul, damn neger beter geef je wat context
of ze dachten wat lult die vent het is nooit lupusquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste snapte hem al niet eens, gaat hard man die generatie kloven
leer quotenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:25 schreef Ashqelon het volgende:
@MAHL, ik neem aan dat je collegas je aanspreken met je naam en niet alleen je initialen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:26 schreef zeer het volgende:
[..]
of ze dachten wat lult die vent het is nooit lupus
?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat maakt je vorige post ineens anders lol
Ow. Qua snacks eet k alleen chocola en qua sapjes doe ik niets meer. Zonde van die suikers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja in bijna zit alles zit suiker idd, ik bedoelde ook meer kwa snacks en frisdrank enzo. maar als hier iemand ook echt dingen als kaas en melk laat liggen waar suiker in zit ben ik daar ook benieuwd naar
Is wel zo. Heb je mij niet pas op tv gezien bij galileo?quote:
Bijna altijd.quote:
je kan een voornaam wijziging aanvragen bij de gemeente, geen idee hoe het zit met je namen omdraaien, gewoon gemeente vragenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bijna altijd.
Heb btw nog geen antwoord gekregen op m'n vraag van toen.
Wie weet of en hoe het mogelijk is om je tweede naam officieel te laten registreren en of het raar is om je tweede naam als voornaam te gebruiken?
Kan hij ook meteen zijn geslacht laten veranderen op papier.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan een voornaam wijziging aanvragen bij de gemeente, geen idee hoe het zit met je namen omdraaien, gewoon gemeente vragen
heel raar ;squote:Op woensdag 16 maart 2016 17:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bijna altijd.
Heb btw nog geen antwoord gekregen op m'n vraag van toen.
Wie weet of en hoe het mogelijk is om je tweede naam officieel te laten registreren en of het raar is om je tweede naam als voornaam te gebruiken?
hehequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan hij ook meteen zijn geslacht laten veranderen op papier.
maar mag niet zomaar of wel?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan een voornaam wijziging aanvragen bij de gemeente, geen idee hoe het zit met je namen omdraaien, gewoon gemeente vragen
al gedaan tegenwoordig kan dat al pre op maar dat is het punt verder niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan hij ook meteen zijn geslacht laten veranderen op papier.
Nice, pic van je tieten als ze klaar zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
al gedaan tegenwoordig kan dat al pre op maar dat is het punt verder niet.
ja het ding is dat die tweede naam niet geregistreerd is anders zou dat verder prima zijn inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:35 schreef PeZu het volgende:
maar het hoeft niet officieel, als je gewoon overal met je volledige namen of initialen gebruikt, maar in groeten, enkel je 2e naam gebruikt is niks geks, zijn veel mensen die dat doen.
ftm G.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nice, pic van je tieten als ze klaar zijn.
ze moet het je gunnen op basis van een geldige reden, geen vast regel voorquote:
Ik noem mezelf zo al jaren Theodorus Niemeyer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:35 schreef PeZu het volgende:
maar het hoeft niet officieel, als je gewoon overal met je volledige namen of initialen gebruikt, maar in groeten, enkel je 2e naam gebruikt is niks geks, zijn veel mensen die dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |