True that maar rechten is niet intrinsiek interesaant vind ik en ik vraag me af of dat echt iets is dat ik wil studeren zeker aangezien het een behoorlijke hoeveelheid leerwerk is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:58 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar dat betekend niet dat het niet kan
Je moet er wat voor overhebbenquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True that maar rechten is niet intrinsiek interesaant vind ik en ik vraag me af of dat echt iets is dat ik wil studeren zeker aangezien het een behoorlijke hoeveelheid leerwerk is.
3/4 tabak = beste tabakquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
enige wat ik aan roken mis is dat![]()
zo'n lekker tabakje was dat
Neequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:59 schreef Ashqelon het volgende:
PeZu, Cat en HLPC denken jullie dat Saul in BB meer verdient dan Cliff in BCS?
Hoiquote:
Ben aan het koken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
Hoi wat heb ik allemaal gemist XD
En wat hebben jullie gegeten
verdienen niet maar pakken wellicht welquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:59 schreef Ashqelon het volgende:
PeZu, Cat en HLPC denken jullie dat Saul in BB meer verdient dan Cliff in BCS?
Ga zo tagliatelle etenquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
oh ennequote:Op woensdag 16 maart 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
Oh heb een stukje Noord-Koreaanse censuur gemist blijkbaar.
Frass
Ik ga niet mijn hele dieet koolhydraatarm maken, johquote:
Ik heb nog niet gegeten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
Ben benieuwd welke mod 'ie deze keer een rolberoerte gegeven heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
Oh heb een stukje Noord-Koreaanse censuur gemist blijkbaar.
Frass
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke mod 'ie deze keer een rolberoerte gegeven heeft.
Je hele dieet bestaat uit koolhydraten man waar heb je het overquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn hele dieet koolhydraatarm maken, joh![]()
Als ik koolhydraatarm avondeten moet gaan eten blijft er weinig overEn je hebt ook koolhydraten nodig he
waarom praat je nu weer over cripquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
gematigd depressief
angststoornis sociale fobie
ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |