Te laat, slomequote:Op woensdag 16 maart 2016 15:30 schreef MrBradge het volgende:
He fuckaduck, ik wilde "17 jaar brugklas perikelen met Fylax" Als TT instellen
Ach dat zou een 16 jarige dan weer doenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:30 schreef MrBradge het volgende:
He fuckaduck, ik wilde "17 jaar brugklas perikelen met Fylax" Als TT instellen
Oh LH, snel engels praten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:35 schreef LompeHork het volgende:
Hoppa, zo doen we dat. Meteen kapot alles.
wat heb je nu weer gesloopt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:35 schreef LompeHork het volgende:
Hoppa, zo doen we dat. Meteen kapot alles.
MIsschien welquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach dat zou een 16 jarige dan weer doen
Ja is toch zo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:51 schreef LompeHork het volgende:
Godver, moest lachen om je vlog Braddie"Heel origineel ook" *schudt met hoofd*
Ik dénk dat het wel leuk kán worden. Wat meer variatie brengen in de vlogs, op andere plekken vloggen, wat meer editten, dan zal er vast wel meer in zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:55 schreef PeZu het volgende:
maar de vraag stellen is hem beantwoorden bradge, beviel het je en is het voor herhaling vatbaar?
gewoon rustig en afwisselend opbouwen dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik dénk dat het wel leuk kán worden. Wat meer variatie brengen in de vlogs, op andere plekken vloggen, wat meer editten, dan zal er vast wel meer in zitten.
Maar ik wil niet zo`n "Elke dag vloggen" Vlogger worden want daar ben ik dan weer niet het type voor.
Ja, dat sowiesoquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon rustig en afwisselend opbouwen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |