Ik zei ook nog; "Fuck je landhuis Wibi"quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Buiten in de zon.
Ik hoor vooral wind.![]()
Mooie achtertuin wel.
Kan je genoeg rondjes maken.
Echt??!! Je liegt!quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zei ook nog; "Fuck je landhuis Wibi"
Kijk gewoon eens op 4-5 seconden. Dat hoor je toch duidelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:36 schreef anonymoussie het volgende:
Of is het zo'n boodschap die je hoort als ik het achteruit beluister?
Zo'n Beatles trucje.
Jaa je liegt echt niet!quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens op 4-5 seconden. Dat hoor je toch duidelijk.
Het gaat uitstekend, ik heb een leuke dag gehad. Lekker bergje opgerend, beetje rondjes gelopen. Heerlijk. En hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
HOI iedereenLeuke foto Yoki
![]()
Alles goed met jullie ?
![]()
![]()
![]()
Ja ook goed. Heb net echt een heerlijke tosti gemaakt. Nog steeds verbaast hoe lekker die wasquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend, ik heb een leuke dag gehad. Lekker bergje opgerend, beetje rondjes gelopen. Heerlijk. En hoe gaat het met jou?
Ziet er wel gruwelijk uitquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Nog minder dan 6 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je niet eerder opbokken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Nog minder dan 6 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kan je wel een knap tokkelbaantje bouwen. Shaka Brah!quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Nog minder dan 6 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |