Lees je eens in voor je weer domme opmerkingen gaat maken, daar gaat het hele proces overquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een domme opmerking.
Oh ja je moet een massamoordenaar maar gewoon alle luxe geven die beschikbaar is toch mikeyquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een overbodige opmerking.
In scandinavie denken ze er wel zo over.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ja je moet een massamoordenaar maar gewoon alle luxe geven die beschikbaar is toch mikey
boeie dat hij 25 kinderen heeft gedood hadden ze maar niet op dat eiland moeten zijn en nu wil anders zijn PS3 en godverdomme snel een beetje
Watquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is ook teleurgesteld dat mensen hem niet als de held van Noorwegen zien
Hij is iemand die een pittig aantal mensen van het leven heeft beroofd. Niet gek als mensen een beetje cynisch zijn als hij klaagt over matige omstandigheden in een gevangenis.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een overbodige opmerking.
wat mij betreft is het moment dat hij de trekker overhaalde al zijn ps3 recht verlorenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In scandinavie denken ze er wel zo over.
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat![]()
[..]
Hij is iemand die een pittig aantal mensen van het leven heeft beroofd. Niet gek als mensen een beetje cynisch zijn als hij klaagt over matige omstandigheden in een gevangenis.
Heel complex voor zichzelf ja. Eigen fitness ruimte, eigen studeerruimtequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij heeft het wel beter voor elkaar dan je in Nederland in jeugddetentie krijgt. Dat is niet mis.
Wat zijn zijn matige omstandigheden dan volgens jou? Want je hebt volgens mij echt geen idee hoe hij er überhaupt bij zitquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?
Misschien is het voor hem wel kutter. En dat is misschien niet eerlijk, maar wel rechtvaardigquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?
Ik heb gelezen dat hij geïsoleerd zit terwijl hij helemaal niet staatsgevaarlijk is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn zijn matige omstandigheden dan volgens jou? Want je hebt volgens mij echt geen idee hoe hij er überhaupt bij zit
En dan zou een objectief rechter hem nog wel eens gelijk kunnen gaan geven. Niet dat ik de details van het Noorse gevangenisleven kenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien is het voor hem wel kutter. En dat is misschien niet eerlijk, maar wel rechtvaardig
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehadquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij geïsoleerd zit terwijl hij helemaal niet staatsgevaarlijk is.
Tja, daar heeft Noorwegen zelf voor gekozen. Daar heb je als veroordeelde weinig bodoschap aan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehad
http://www.bbc.com/news/magazine-35813470quote:Breivik's world
Three cells - one for sleeping, one for studying, one for exercising - plus daily access to exercise yard
Can play video games, watch TV and read newspapers
Has a computer (without internet access)
Can prepare his own food and do his own washing
Has phone conversations with a "female friend"
Contact with prison staff, lawyers, a priest, health professionals
Has declined to play chess with volunteers
Built a gingerbread house as part of a prison competition
Dus omdat hij na zijn straf een politieke partij wil oprichten moet hij maar geïsoleerd zitten ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehad
quote:
En sexueel contact ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
kijk eens hoe slecht breivik het heeft man man man ik heb amnesty al aan de lijn jongens!! #freeanders
[..]
http://www.bbc.com/news/magazine-35813470
Je bent zelf achterlijk goh het past niet in mijn straatje dus is het gelijk slecht.quote:
denk het niet hequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En sexueel contact ?
Gezien die female friend ? dacht eigenlijk dat hij Aseksueel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |