Lekker hoor. Hoelang duurt zo'n pianoconcert?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meneer doet ook een paar weken een mbo'tje en voelt zich verheven hoor!!!!
Waarom kom je hier een keer in de drie weken vragen of dit de Wajong sc is dan?quote:
Hahahaha.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik geloof nog steeds in sanders.
Eh dit is de eerste keer? Een andere keer dat het er over ging was omdat iemand zei dat iedereen hier wajonger was :squote:Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kom je hier een keer in de drie weken vragen of dit de Wajong sc is dan?
Ok okquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh dit is de eerste keer? Een andere keer dat het er over ging was omdat iemand zei dat iedereen hier wajonger was :s
Bernie is de enige die een standpunt langer dan 4 jaar kan vasthouden, enige respectabele politici die nog campagne voertquote:
2 uur ofzo weet niet preciesquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoelang duurt zo'n pianoconcert?
Bernie is totaal kansloos, want hij moet geloof ik elke staat 59%+ gaan winnen als ie alle superdelegates aan zich kan binden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bernie is de enige die een standpunt langer dan 4 jaar kan vasthouden, enige respectabele politici die nog campagne voert
Van de republikeinen bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las wel dat de kans dat Trump de meerderheid gaat krijgen ook niet zo groot is.
Dat wordt PUUR genot.
Ja. Dan ga je echt puur genot krijgen en maakt Kasich een kans.quote:
Maar die Kasich heeft op dit moment toch nog helemaal niks?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je echt puur genot krijgen en maakt Kasich een kans.
Nee, maar als er geen meerderheid komt gaan al die delegates gewoon opnieuw stemmen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die Kasich heeft op dit moment toch nog helemaal niks?
Oh zoquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus dan jagen ze er gewoon eentje uit die de beste kans maakt tegen Hillary vanuit partijbelang.
Is me wat te links, maar ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoZe zijn ook niet heel tevreden met Trump natuurlijk
Die Kasich ken ik niet echt
Ik snap niet hoe ze zo snel naar hillary gaan terwijl sanders nog achter martin luther king heeft gelopenquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Bernie had al die zwarte voters aan zich moeten binden dan had ie de nominatie al binnen gehad.
Alles beter dan Cruz en Trump. Zit al stukje t lezen over hemquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is me wat te links, maar ja.
Cruz of Trump zie ik niet echt zitten.
Maar als Kasich het niet wordt maar Trump.
Sanders heeft geen goeie zet gemaakt na die Trump rallyquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zo snel naar hillary gaan terwijl sanders nog achter martin luther king heeft gelopen
Ik denk dat Sanders (terecht) te kritisch is op Obama in hun ogen. Dat is toch een beetje hun idool.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zo snel naar hillary gaan terwijl sanders nog achter martin luther king heeft gelopen
Al die democratische Sanders stemmers zouden Eigenlijk ook moeten accepteren dat het een gelopen race is en strategisch op Kasich moeten stemmen. Denk dat Clinton het wel van Trump wint maar Sanders nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanders (terecht) te kritisch is op Obama in hun ogen. Dat is toch een beetje hun idool.
Terwijl het een beroerde president is geweest.
Sanders heeft een hogere electibility dan Clinton tegen Trump.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat Clinton het wel van Trump wint maar Sanders niet
Wat verandert er precies qua stemprocedure eigenlijk in vergelijking met de voorverkiezingen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sanders heeft een hogere electibility dan Clinton tegen Trump.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanders (terecht) te kritisch is op Obama in hun ogen. Dat is toch een beetje hun idool.
Terwijl het een beroerde president is geweest.
Dat gaan me eens debatten wordenquote:
Ja want Obama kan als president natuurlijk meteen doorvoeren wat hij precies wil, je hebt geen congres ofzo dat hem tegen kan werken bij het sluiten van guantanamo bay enzoquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds dat ze Obama kozen met veel bombarie en gedoe en er vervolgens bijna niks veranderde snap ik de hype en aandacht niet.
De hype?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds dat ze Obama kozen met veel bombarie en gedoe en er vervolgens bijna niks veranderde snap ik de hype en aandacht niet.
Daarom boeit het niet zo veel wie het gaat worden het is toch maar een handpop van de enge mannetjes achter de schermen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want Obama kan als president natuurlijk meteen doorvoeren wat hij precies wil, je hebt geen congres ofzo dat hem tegen kan werken bij het sluiten van guantanamo bay enzo
Net zoals iedere president ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want Obama kan als president natuurlijk meteen doorvoeren wat hij precies wil, je hebt geen congres ofzo dat hem tegen kan werken bij het sluiten van guantanamo bay enzo
Amerikaanse verkiezingen gaan alleen om hype en momentumquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hype?Het gaat om verkiezingen, het is geen popbandje wat aandacht krijgt
Jij ziet Breivik als een soort duivel zeker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Doden
Breivik sprak woensdag voor het eerst zelf over zijn situatie. Hij vroeg aan het begin van zijn betoog om niet onderbroken te worden. De massamoordenaar meent dat hij in volstrekte isolatie leeft in de gevangenis. ,,Alle voorzieningen in de gevangenis zijn ellendig en belabberd'', zou hield hij de rechter voor. ,,Het zou menselijker zijn mij te doden dan geïsoleerd vast te houden. Het isolatieregime is er op gericht dat ik zelfmoord zou plegen en dat is ze niet gelukt."______ omdat hij zijn ps3 niet krijgt om zijn Call of Duty skills te verbeteren
Jij aanbid hem.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij ziet Breivik als een soort duivel zeker.
Voeg daar de hitlergroet van vandeweek aan toe, wat een sukkeltjequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Doden
Breivik sprak woensdag voor het eerst zelf over zijn situatie. Hij vroeg aan het begin van zijn betoog om niet onderbroken te worden. De massamoordenaar meent dat hij in volstrekte isolatie leeft in de gevangenis. ,,Alle voorzieningen in de gevangenis zijn ellendig en belabberd'', zou hield hij de rechter voor. ,,Het zou menselijker zijn mij te doden dan geïsoleerd vast te houden. Het isolatieregime is er op gericht dat ik zelfmoord zou plegen en dat is ze niet gelukt."______ omdat hij zijn ps3 niet krijgt om zijn Call of Duty skills te verbeteren
Hij is ook teleurgesteld dat mensen hem niet als de held van Noorwegen zienquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voeg daar de hitlergroet van vandeweek aan toe, wat een sukkeltje
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een overbodige opmerking.quote:
Lees je eens in voor je weer domme opmerkingen gaat maken, daar gaat het hele proces overquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een domme opmerking.
Oh ja je moet een massamoordenaar maar gewoon alle luxe geven die beschikbaar is toch mikeyquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een overbodige opmerking.
In scandinavie denken ze er wel zo over.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ja je moet een massamoordenaar maar gewoon alle luxe geven die beschikbaar is toch mikey
boeie dat hij 25 kinderen heeft gedood hadden ze maar niet op dat eiland moeten zijn en nu wil anders zijn PS3 en godverdomme snel een beetje
Watquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is ook teleurgesteld dat mensen hem niet als de held van Noorwegen zien
Hij is iemand die een pittig aantal mensen van het leven heeft beroofd. Niet gek als mensen een beetje cynisch zijn als hij klaagt over matige omstandigheden in een gevangenis.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een overbodige opmerking.
wat mij betreft is het moment dat hij de trekker overhaalde al zijn ps3 recht verlorenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In scandinavie denken ze er wel zo over.
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat![]()
[..]
Hij is iemand die een pittig aantal mensen van het leven heeft beroofd. Niet gek als mensen een beetje cynisch zijn als hij klaagt over matige omstandigheden in een gevangenis.
Heel complex voor zichzelf ja. Eigen fitness ruimte, eigen studeerruimtequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij heeft het wel beter voor elkaar dan je in Nederland in jeugddetentie krijgt. Dat is niet mis.
Wat zijn zijn matige omstandigheden dan volgens jou? Want je hebt volgens mij echt geen idee hoe hij er überhaupt bij zitquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?
Misschien is het voor hem wel kutter. En dat is misschien niet eerlijk, maar wel rechtvaardigquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?
Ik heb gelezen dat hij geïsoleerd zit terwijl hij helemaal niet staatsgevaarlijk is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn zijn matige omstandigheden dan volgens jou? Want je hebt volgens mij echt geen idee hoe hij er überhaupt bij zit
En dan zou een objectief rechter hem nog wel eens gelijk kunnen gaan geven. Niet dat ik de details van het Noorse gevangenisleven kenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien is het voor hem wel kutter. En dat is misschien niet eerlijk, maar wel rechtvaardig
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehadquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij geïsoleerd zit terwijl hij helemaal niet staatsgevaarlijk is.
Tja, daar heeft Noorwegen zelf voor gekozen. Daar heb je als veroordeelde weinig bodoschap aan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehad
http://www.bbc.com/news/magazine-35813470quote:Breivik's world
Three cells - one for sleeping, one for studying, one for exercising - plus daily access to exercise yard
Can play video games, watch TV and read newspapers
Has a computer (without internet access)
Can prepare his own food and do his own washing
Has phone conversations with a "female friend"
Contact with prison staff, lawyers, a priest, health professionals
Has declined to play chess with volunteers
Built a gingerbread house as part of a prison competition
Dus omdat hij na zijn straf een politieke partij wil oprichten moet hij maar geïsoleerd zitten ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehad
quote:
En sexueel contact ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
kijk eens hoe slecht breivik het heeft man man man ik heb amnesty al aan de lijn jongens!! #freeanders
[..]
http://www.bbc.com/news/magazine-35813470
Je bent zelf achterlijk goh het past niet in mijn straatje dus is het gelijk slecht.quote:
denk het niet hequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En sexueel contact ?
Gezien die female friend ? dacht eigenlijk dat hij Aseksueel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |