geen aids tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:24 schreef Etsu het volgende:
Alleen ik krijg het voor elkaar; volgende week 2 tentamens en Etsu wordt ziek. Al een paar dagen aan het rommelen, maar nu wordt het wel definitief.![]()
Zometeen maar weer bed in.
Fok-it is hetero hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan niet helpen dat Fok-it niet safe wilde
Je moet die landen ook niet bezoekenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Die Amerikaanse gast die veroordeeld is tot 15 jaar dwangarbeid in noord-Korea is ook wel ziek hoor djeez
Alleen voor het stelen van vlag uit hotel en een of ander propaganda poppetje
Wel interessant toch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet die landen ook niet bezoeken
Veel te veel geld betalen voor een propaganda tourtje en daarmee ook nog het meest weerzinwekkende regime ter wereld steunen.quote:
Ach, dat hele je moet je afvragen of je het wel moreel kan verantwoorden voor jezelf praatje zo'n onzin. Ik vind de doodstraf ook moreel onjuist en ga naar Amerikaquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel te veel geld betalen voor een propaganda tourtje en daarmee ook nog het meest weerzinwekkende regime ter wereld steunen.
Thanks, but no thanks.
Het verschil zit hem dat die landen alleen kunnen leven van toerisme.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat hele je moet je afvragen of je het wel moreel kan verantwoorden voor jezelf praatje zo'n onzin. Ik vind de doodstraf ook moreel onjuist en ga naar Amerika
Daar heb je wel een punt ja, zou er nu ook niet snel heen gaan verder, het is inderdaad veel te veel geld voor weinig. Maar toch wel nieuwsgierig om het met eigen ogen t zienquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem dat die landen alleen kunnen leven van toerisme.
Ik zou eigenlijk vooral het idee hebben dat ik er niets te zoeken heb.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja, zou er nu ook niet snel heen gaan verder, het is inderdaad veel te veel geld voor weinig. Maar toch wel nieuwsgierig om het met eigen ogen t zien
In ruil voor wat voedsel zal hij wel weer terug mogen neem ik aanquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je willens en wetens naar Noord-Korea gaat en een vlag steelt, ben je ook wel een kansloze mongool.
Geen medelijden mee.
Geen idee hoe stoer ze willen over komen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ruil voor wat voedsel zal hij wel weer terug mogen neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |