Het is niet eens zo zeer dat het op het kopduel zelf aankomt maar dat de voorzet al vroegtijdig weggewerkt wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Godin is eruit, 5% meer kans voor de Jong om iets in te koppen.
Echtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
Psv heeft wel een slechte reputatie qua penals..
Tijdens de kampioenenbal op FIFA wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:08 schreef bombmannl het volgende:
Pasveer is wel lang. Ik zou het wel overwegen
Een zekerheidje voor een strafschopquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je Narsingh nu nog inbrengen.
bedankt Hansquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
Als PSV een penalty meer scoort dan Atletico, zijn ze door naar de kwartfinales.
Gr gr Rik
Allemaal homo's johquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Verdomme man wat een chokers. Durven nauwelijks te schieten
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV speelt het echt ongelofelijk slecht uit.
Ik weet niet of ik kan kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
Davy, heb je René al in zicht voor de pingels?
ohquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:10 schreef luckass het volgende:
narsingh voor de jong. PSV gaat niet meer scoren.
1. Barcaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Stelt ook niet zoveel voor die ploeg eigenlijk. Daarom scoren Messi en Ronaldo zoveel. Op Barça en Real na is het gewoon een b-competitie.
Zat meer in inderdaad. Nu is het wel over voor Psv. Ik zie niet in hoe ze met strafschoppen gaan winnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV speelt het echt ongelofelijk slecht uit.
Ieder zijn ding, al deel ik die mening van jou ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Stelt ook niet zoveel voor die ploeg eigenlijk. Daarom scoren Messi en Ronaldo zoveel. Op Barça en Real na is het gewoon een b-competitie.
Ben je wel gewend tochquote:
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij hoeft geen pingel te nemen, hij scoort nog in de verlenging
Is niet te zien in de ELquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |