Wat doet city?quote:
Mosterd breekt vet af.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik krijg van deze wedstrijd enorm veel zin in een kroket met mosterd. Ik begin Davy te begrijpen.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 22:01:51Atlético wankelde en mazzelt daar, #PSV had bijna de uitgoal te pakken. reageer retweet
Mwuh, het punt is natuurlijk: wie laat je hem vervangen? Pasveer heeftn og het idee dat hij daadwerkelijk zo goed is.quote:
uitleg plzquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik krijg van deze wedstrijd enorm veel zin in een kroket met mosterd. Ik begin Davy te begrijpen.
Heeft zich goed aangepast. komt uit Groningen ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Zoet lijkt op een dikke Brabantse jongen
als ik nu een pot met een lepel leeg vreet, val ik dan af?quote:
Pietje showkeep zoekt nog een clubquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwuh, het punt is natuurlijk: wie laat je hem vervangen? Pasveer heeftn og het idee dat hij daadwerkelijk zo goed is.
Ja, als je het met een lepel doet wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als ik nu een pot met een lepel leeg vreet, val ik dan af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |