Is dit je volgende act na "[insert speler] is de nieuwe [insert ex-voetballer]" en "rijden de treinen wel rond Amsterdam"?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jup. En Jasper gaat Cherny weer op de schouders nemen na een wedstrijd tegen Celtic
[ afbeelding ]
Slimme tactiek hoor. Ik gun je het allerbeste.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stijn heeft gemist dat ik niet gemist heb wat hij even hiervoor zei over Vertonghen, dat ik een week weg zou blijven. Dus ik probeer even mezelf een goeie UI aan te praten.
Act?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit je volgende act na "[insert speler] is de nieuwe [insert ex-voetballer]" en "rijden de treinen wel rond Amsterdam"?
Hadden we maar Evert ten Napelquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat lult die commentator dom zeg.
In je eigen 13 ja? Goed bezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:29 schreef cherrycoke het volgende:
met 9 man in je eigen 13 staan, goed bezig psv.
Poll: PSV speelt beter dan ik van tevoren had gedacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
Poll: PSV speelt beter dan ik van tevoren had gedacht.
• Ja, absoluut.
• Nee, ik had dit wel verwacht hoor.
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook geen fan van hem, maar alles beter dan deze.quote:
Ja, behalve dat het Arias wasquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:30 schreef Bolasie het volgende:
Van Ginkel laat zien waarom hij er in de BPL niks van kon
Heb jij m even goed tuk daar. Held.quote:
Oh jee.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Als het met rust nog 0-0 is mag Ajacied442 mijn UI kiezen voor 1 week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |