Die heeft dan geen kloon nodig. Het zou namelijk heel Onlogisch zijn dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar hoe het kloon account van Onlogisch gaat heten als Psv wint vanavond?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met zo'n gay UI als je nu hebt zal ik maar gaan wedden
Die Willems kan beter gaan wielrennen inderdaad, voetballen kan die niequote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
Zullen we het weer over de echte mannensport wielrennen hebben.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
Forza Atleti![]()
Ik win 55 euro als Atletico 2-0 wint.
x10quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Je zal maar 1000 euro op PSV gezet hebben
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:54 schreef Caland het volgende:
Als PSV dit wint krijgt Davy van mij een grote kapsalon.
Er komt geen kloonaccount ouwe reus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar hoe het kloon account van Onlogisch gaat heten als Psv wint vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gül?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:54 schreef Caland het volgende:
Als PSV dit wint krijgt Davy van mij een grote kapsalon.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou die Simeone een flinke koek geven als ik hem in het veld tegenkwam als speler.
Deze man is stoerrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou die Simeone een flinke koek geven als ik hem in het veld tegenkwam als speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |