Het is al erg genoeg dat Wolfsburg in de kwartfinale zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:12 schreef Joezi het volgende:
Laten we eens met zn allen achter PSV gaan staan, ook de feyenoorders en ajacieden te hier
Ik hoop ook oprecht dat PSV het redt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:12 schreef Joezi het volgende:
Laten we eens met zn allen achter PSV gaan staan, ook de feyenoorders en ajacieden te hier
De stagiair heeft daar een foutje in het onderschrift gemaaktquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:11 schreef Caland het volgende:
http://www.bd.nl/regio/ti(...).VuhaznU3kGh.twitter
Dit vond ik dan wel weer humor.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop ook oprecht dat PSV het redt.
Ik neem de "WIJ ZIJN GEWOON EEN GEVAAR VOOR ELKE EUROPESE TOPCLUB!"-posts van Badder dan graag op de koop toe.
Maar Badder heeft er verstand van, want die heeft op dit niveau gespeeld. Wist je dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop ook oprecht dat PSV het redt.
Ik neem de "WIJ ZIJN GEWOON EEN GEVAAR VOOR ELKE EUROPESE TOPCLUB!"-posts van Badder dan graag op de koop toe.
Dat idee heb ik bij Edwin van der Sar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:14 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom heb ik altijd het idee als ik naar John Heitinga kijk dat hij moet poepen?
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar Badder heeft er verstand van, want die heeft op dit niveau gespeeld. Wist je dat?
John Scheitinga.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:14 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom heb ik altijd het idee als ik naar John Heitinga kijk dat hij moet poepen?
Dat heb ik ook altijd als ik .... JOUW POSTS LEES!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:14 schreef Sunri5e het volgende:
Als zelfs mijn grappen beter zijn dan moet je je oprecht zorgen gaan maken.quote:
Kingroland zeg hier eens wat van.quote:
Dus als jij mijn posts lees moet John Heitinga poepen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik .... JOUW POSTS LEES!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |