Dit ja. Broertje van de speld tochquote:
Dit. Slotje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:27 schreef Rezania het volgende:
?Die mensen zijn thuis ziek, vreten daardoor minder en zijn dus ondervoed als ze eenmaal in het ziekenhuis terecht komen. Denk eens na joh.
Echt wel het meest luie en ondoordachte complot ever anders. Gewoon wachten tot mensen het ziekenhuis binnen komen.quote:
Niet zozeer het ziekenhuis, eerder het hele zorgsysteem, mensen gaan niet naar de dokter omdat ze bang van het eigen risico zijn, dat is niks nieuws. Dat deze mensen ook andere schulden hebben en daardoor niet meer goed eten wordt niet genoemd. Het is een samenloop van omstandigheden waardoor dit kan ontstaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:51 schreef Blaadjes het volgende:
Lezen is ook een kunst.
Het ziekenhuis de schuld geven als iemand ondervoed binnenkomt.
Toch nog gelachen vandaag.
Zo brengt hij het niet bewust of onbewust.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet zozeer het ziekenhuis, eerder het hele zorgsysteem, mensen gaan niet naar de dokter omdat ze bang van het eigen risico zijn, dat is niks nieuws. Dat deze mensen ook andere schulden hebben en daardoor niet meer goed eten wordt niet genoemd. Het is een samenloop van omstandigheden waardoor dit kan ontstaan.
Plus het feit dat mensen soms al ondervoed zijn als ze het ziekenhuis binnenkomen. Ach, detail. Alle ziekenhuispersoneel is fascist en er op uit om als Frankenstein patiënten te vermoorden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:13 schreef ems. het volgende:
Moet ook niet dicht. Ik wil eerst z'n reactie horen als hij ontdekt dat hij geen onbekwaamheid maar juist competentie van ziekenhuispersoneel promoot.
Ik denk dat dit meer weer een topic is waaruit jou enorme bias blijkt. Wees toch een klein beetje kritisch bij wat je post.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:26 schreef Lambiekje het volgende:
Tienduizenden patiënten blijken op hun eerste opnamedag in het ziekenhuis ondervoed wanneer ze daar voor een andere ziekte of aandoening terechtkomen.
Voedingswetenschappers van het VU medisch centrum in Amsterdam spreken van „een buitengewoon omvangrijk probleem” dat de gemiddelde opnameduur per patiënt met vrijwel anderhalve dag verlengt.
http://m.telegraaf.nl/gez(...)ervoed-in-ziekenhuis
-----
En weer een bericht dat ziekhuismedewerkers onbekwaam zijn.
ts is slechts de boodschapperquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:31 schreef wcborstel het volgende:
Ts wat ben je ook een zak! Ik vind dit bericht van jou een ware klap in het gezicht van mij en mijn collega's die elke dag hun stinkende best doen om mensen te helpen.
Maar waarschijnlijk ben jij zo'n patiënt die te koppig is om te luisteren naar goed advies. Om vervolgens het personeel de schuld te geven als iets niet gaat zoals jij wil.
Nee hoor. Het enige beledigende is het eigen commentaar van ts. Het verhaal van de telegraaf zegt niets over personeel in de zorg.quote:
Dan zal ik het je ook niet aan raden om in TS zijn post geschiedenis te kijken, 'normaal' gesproken weet hij artsen en dergelijke op een nog hardere toon te beledigen en over één kam te scheren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:31 schreef wcborstel het volgende:
Ts wat ben je ook een zak! Ik vind dit bericht van jou een ware klap in het gezicht van mij en mijn collega's die elke dag hun stinkende best doen om mensen te helpen.
Maar waarschijnlijk ben jij zo'n patiënt die te koppig is om te luisteren naar goed advies. Om vervolgens het personeel de schuld te geven als iets niet gaat zoals jij wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |