Je zou verwachten dat hij met de tijd mee zou gaan.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
God is uit de tijd dat er nog geen broeken waren, en wat de boer niet kent dat vreet ie niet.
Nice!quote:Op maandag 14 maart 2016 22:16 schreef SpecialK het volgende:
Saillant detail.
Ze zijn alle 8 zwanger van dezelfde leerling.
Mohamed Hadid is Palestijn (maar heeft ook de Amerikaanse nationaliteit), maar zou ook weer de Jordaanse nationaliteit hebben...quote:Op maandag 14 maart 2016 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar dacht dat 1 van haar ouders Nederlands is.
Sexy.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:16 schreef SpecialK het volgende:
Saillant detail.
Ze zijn alle 8 zwanger van dezelfde leerling.
Wat zou die er dan vinden dat zijn dochter daar in bikini op de foto gaatquote:Op maandag 14 maart 2016 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mohamed Hadid is Palestijn (maar heeft ook de Amerikaanse nationaliteit), maar zou ook weer de Jordaanse nationaliteit hebben...
Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Hij is wel moslim trouwens, daar is niet veel twijfel over.
Moslim? Ik geloof niks van. Een moslim zou nooit accepteren dat zijn dochter naakt gaat. Dit is wel een heel 'aparte' moslim.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mohamed Hadid is Palestijn (maar heeft ook de Amerikaanse nationaliteit), maar zou ook weer de Jordaanse nationaliteit hebben...
Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Hij is wel moslim trouwens, daar is niet veel twijfel over.
quote:Gigi Hadid (Los Angeles, 23 april 1995) is een Amerikaans fotomodel en televisiepersoonlijkheid met internationale bekendheid. Ze is de dochter van de Nederlandse Yolanda Foster en de vriendin van het ex-lid van One Direction Zayn Malik.
Ja, een moderne god zou wel zo prettig zijn, maar het zal wel tot medio 2132 duren voor het bij God 2016 is.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat hij met de tijd mee zou gaan.
ik ging even uit van de gemiddelde FOK!kerquote:Op maandag 14 maart 2016 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb jij zo'n lange dat je de baarmoeder in komt?
dat was vorig jaar bij de verwachting van het 5e kindquote:Op maandag 14 maart 2016 22:16 schreef Helsinki het volgende:
Is dit niet al eens voorbij gekomen hier? Oud nieuws dit.
Je had een lange baard en jurk verwacht?:Pquote:Op maandag 14 maart 2016 22:25 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Dit is haar Palestijnse vader? Moslim? Nee, man. Hooguit moslim bij naam.
[ [url=http://cdn3-www.realitytea.com/assets(...)hadid.jpg]afbeelding[/url] ]
Hij is geen moslim. Onmogelijk. Een Palestijn maar geen moslim. Veel te progressief / welvarend. Een moslim had opgedragen dat zijn dochter hoofddoek droeg en niet met haar lichaam zou pronken. Zo nee, dan was de band tussen vader en dochter niet meer. Deze man zit gewoon vrolijk naast zijn dochter Jui D'Orange te drinken.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je had een lange baard en jurk verwacht?:P
Wat een onzin :pquote:Op maandag 14 maart 2016 22:29 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hij is geen moslim. Onmogelijk. Een Palestijn maar geen moslim. Veel te progressief / welvarend. Een moslim had opgedragen dat zijn dochter hoofddoek droeg en niet met haar lichaam zou pronken. Zo nee, dan was de band tussen vader en dochter niet meer. Deze man zit gewoon vrolijk naast zijn dochter Jui D'Orange te drinken.
Wat dan? Hij gaat in Los Angeles wonen als hij net genoeg geld heeft voor een huisje in de Schilderswijk tussen de armoedzaaiers? Het is bekend dat in LA enorm veel sterren en rijke figuren wonen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je welvarend argument klopt trouwens ook niet :p
Andere basisschool dus (Zonnewende)quote:Op maandag 14 maart 2016 22:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dat was vorig jaar bij de verwachting van het 5e kind
Je zei dat hij geen moslim had kunnen zijn omdat hij te progressief/welvarend is. Er zijn ook hele rijke moslims :pquote:Op maandag 14 maart 2016 22:34 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Wat dan? Hij gaat in Los Angeles wonen als hij net genoeg geld heeft voor een huisje in de Schilderswijk tussen de armoedzaaiers?
Ik ben kort in mijn posts en in de veronderstelling dat mensen het wel begrijpen. Tuurlijk zijn rijke moslims. Alleen neem maar van mij aan. Dat is geen moslim! Het is in die religie enorm taboe dat een dochter bloot gaat.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zei dat hij geen moslim had kunnen zijn omdat hij te progressief/welvarend is. Er zijn ook hele rijke moslims :p
Geen vrome in ieder gevalquote:Op maandag 14 maart 2016 22:37 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ik ben kort in mijn posts en in de veronderstelling dat mensen het wel begrijpen. Tuurlijk zijn rijke moslims. Alleen neem maar van mij aan. Dat is geen moslim!
Kerelquote:Op maandag 14 maart 2016 21:13 schreef Charleville het volgende:
Domme refo's, leven helemaal volgens de burgerlijke regeltjes, mijn woede vloeit door m'n lichaam als ik deze foto zie, ik ben blij dat ik in Rotterdam woon en mijlen ver van dat soort achterlijke dorpen die je zowel in de Veluwe als Overijssel ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |