Denise op de uitkijk staanquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Niet dat ze veel aan haar hadden op dit gebied maar iemand moest toch op walker-/vreemdemensen-uitkijk staan
Zou inderdaad wel een flinke plot twist zijn als alle AMC medewerkers er in deze aflevering opeens aan gaan.quote:Op maandag 28 maart 2016 03:00 schreef Peace99 het volgende:
[..]
AMC, Daryl, Morgan en zeker ook Carol mogen nog lang niet dood gaan!!!![]()
quote:Op maandag 28 maart 2016 03:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel een flinke plot twist zijn als alle AMC medewerkers er in deze aflevering opeens aan gaan.
Dat lijkt me vrij evident gezien de opmerking die na het schot volgde.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:13 schreef FoXje het volgende:
SPANNEND
maar Daryl is niet dood, hoogstens in zijn arm geschoten ofzo
Dit staat haar best goed!quote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met zo kapsel verdien je het ook om van binnenuit op te worden gegeten door een walkerbaby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:09 schreef Max23 het volgende:
Promo van volgende week:Die werd vorige week ook al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat het de trailer voor deze aflevering was.
My friends all drive horses
Mja, heel rampzalig is het niet, maar dit is toch beter:quote:
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 28 maart 2016 23:29 schreef snakelady het volgende:
Is het gek dat toen ik zag dat haar haren werden geknipt ik tegen mijn man zei...hier gaan fok!ers over klagen.?
Het pittige kapsel is nou eenmaal één van de aartsvijanden van de Fok!ker.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:29 schreef snakelady het volgende:
Is het gek dat toen ik zag dat haar haren werden geknipt ik tegen mijn man zei...hier gaan fok!ers over klagen.?
Dat is ziek ben nu al fan.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:02 schreef Evertjan het volgende:
kom er net achter dat de acteur die Negan speelt ook de acteur is die de Comedian speelde in de Watchmen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:44 schreef Tweek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:43 schreef SEMTEX het volgende:
Een echte spoiler:Je bent dus echt op zoek gegaan naar spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |