Ook die van facebook?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:54 schreef De-Hamster het volgende:
Ah Shit,
Na onze city trip vorig weekend wilde mijn vriendin dezelfde powerbank als ik. Helaas zie ik dat de couponcode al tevaak gebruikt is.
Hopelijk binnenkort nog een leuke powerbank actie.
Thanks voor de tip!! Had er toevallig een nodig voor een vriend en de code in het begin was al te vak gebruiktquote:
Top die deed het wel nog! Koopje!quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:57 schreef dennistd het volgende:
Je moet de pagina van Banggood Nederland hebben: https://www.facebook.com/banggoodnederland/
Om andere apparaten te beschermen. Het ding ligt los in mijn tas, terwijl daar ook andere dingen in vervoerd worden en ik geen krassen wil op mijn tablet, boeken, hoofdtelefoon, etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:28 schreef Catch22- het volgende:
waarom zou je een rubber erom heen doen?
Dat vraag ik m'n vriendin ook altijd...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:28 schreef Catch22- het volgende:
Omdat mijn brein niet met beschadigingen op gebruiksvoorwerpen kan omgaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:28 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:30 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Om andere apparaten te beschermen. Het ding ligt los in mijn tas, terwijl daar ook andere dingen in vervoerd worden en ik geen krassen wil op mijn tablet, boeken, hoofdtelefoon, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |