Heb je wel een adres geselecteerd?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:17 schreef eleganza het volgende:
Zijn ze er allemaal al doorheen? Ik krijg de error "Is only allowed in special countries" terwijl ik toch echt naar NL wil laten shippen ;-)
Hi, das bijzonder, want de code haalt een exact bedrag van de 'van'-prijs af naar een vooraf ingesteld bedrag, ongeacht de valuta, dus normaal gesproken zou dat niet mogelijk moeten zijn.. Maar zelfs als dit bedrag uiteindelijk is afgeschreven heb je de powerbank nog voor een heel scherpe prijs!quote:Op maandag 14 maart 2016 09:03 schreef tomthelong het volgende:
Zo snel besteld dat de currency nog op euro stond, dus helaas 10,56 dollar betaald(Had blijkbaar nog wat dollars in mijn paypal wallet zitten vanwege een aliexpress terugbetaling
)
Maar thanks voor de deal!
Thanks.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oei! Ik zal kijken of ie aan te passen is.
Ok top dat het al gelukt is!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Thanks.Heb echter inmiddels 'em maar naar familie in NL
gestuurd. Topactie weer.
Mogelijk heb je geselecteerd dat je het pakket verstuurd wil hebben met tracking mogelijkheden?quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:01 schreef Posergoth6667 het volgende:
Klopt niet helemaal volgens mij. 10 dollar zeg je maar ik moet in euro's 10.99 betalen.
uiteraard wil ik het pakket verstuurd hebben. ik wil niet dat ze het in china laten. zou een beetje zonde zijn he. alleen wel met gratis verzending dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:24 schreef Lolque het volgende:
Mogelijk heb je geselecteerd dat je het pakket verstuurd wil hebben
Hi, welke kleur heb je besteld?quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:25 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
uiteraard wil ik het pakket verstuurd hebben. ik wil niet dat ze het in china laten. zou een beetje zonde zijn he. alleen wel met gratis verzending dan.
ah je hebt je bericht aangepast XD
ik heb gratis verzending geselecteerd.
Discount Coupons:PBFOK: ¤-7.32
Sub-Total ¤18.31
Standard Shipping ¤0.00
Insurance ¤0.00
Total ¤10.99
Oh nee... Dat was me niet opgevallen.quote:
Als je je ordernummer geeft kan ik kijken of ik em nog voor je kan annulerenquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Oh nee... Dat was me niet opgevallen.
per ongeluk de gouden geselecteerd. denk dat ik mis heb geklikt :S
Ugh nu moet ik er ook nog een hoesje bij bestellen. Wel handig om te weten welke welke leeftijd heeft (heb er meerdere) en blij dat het niet de roze versie is. Grijs was toch wat beter geweest. Dat goud is zo lelijk :S
Thanks for your order #13185469 with Banggoodquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Als je je ordernummer geeft kan ik kijken of ik em nog voor je kan annuleren
Ik heb mijn bericht niet aangepast. Dat zou te zien zijn aan ''dit bericht is voor ...% aangepast door ....'' of iets dergelijks (zie hieronder).quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:25 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
uiteraard wil ik het pakket verstuurd hebben. ik wil niet dat ze het in china laten. zou een beetje zonde zijn he. alleen wel met gratis verzending dan.
ah je hebt je bericht aangepast XD
ik heb gratis verzending geselecteerd.
Discount Coupons:PBFOK: ¤-7.32
Sub-Total ¤18.31
Standard Shipping ¤0.00
Insurance ¤0.00
Total ¤10.99
Je hebt geluk; mijn collega kon em nog onderscheppen. De kleur is veranderd in zilver en je krijgt $2 teruggestort.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:47 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Thanks for your order #13185469 with Banggood
Vink tijdens het bestellen even het hokje voor je naam- en adresgegevens aan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:48 schreef Droathoah het volgende:
Krijg een foutmelding bij jhet invoeren. "Coupon is only allowed to use in special countries"
Iemand een oplossing?
Done. Ik krijg een foutmelding met betalen en nu kan ik niet meer met iDeal betalenquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Vink tijdens het bestellen even het hokje voor je naam- en adresgegevens aan.
Ik contact je even per DM.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:54 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Done. Ik krijg een foutmelding met betalen en nu kan ik niet meer met iDeal betalen
dollar zelfsquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:14 schreef Zspirit het volgende:
1 besteld helemaal super, bedankt!
Al heel veel mensen blij mee gemaakt zeker voor 10 euro is het een mooi verjaardagscadeau!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:02 schreef theprofessional81 het volgende:
Teleurstellend... Ik krijg de melding: Coupon is only allowed to use in special countries.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ooh.... wat dom.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Als je ook echt een vinkje bij je adres hebt gedaan zoals de OP voorschrijft is de kans groot dat ze op zijn ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:36 schreef Erasmo het volgende:
Geprobeerd maar het lijkt erop dat ze op zijn?
Ik denk dat je hier beter uit bent dan in een actietopic: CHI / [Chinese Webshops] Topic #377 Met 5 meter hoge opblaaseendenquote:Op zondag 20 maart 2016 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga mezelf een nieuw imago aanmeten dat pure klasse moet uitstralen. Ik wil beginnen met een mooie collectie sjeike pennen van goudAls ik zo'n pen tevoorschijn haal moet iedereen denken waar ik die in hemelsnaam vandaan heb gehaald
![]()
Zijn de Baoer en Jinhao ballpoint pennen een beetje fatsoenlijk?
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel 100% dandy met een vulpen, die zijn helemaal afgrijselijk lelijk sjeik verkrijgbaar![]()
[ afbeelding ]
Ik zit inderdaad foutquote:Op zondag 20 maart 2016 15:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier beter uit bent dan in een actietopic: CHI / [Chinese Webshops] Topic #377 Met 5 meter hoge opblaaseenden
Op de Facebook van Banggood staat ook nog een couponquote:Op maandag 21 maart 2016 07:15 schreef Banggood het volgende:
De code is 100x gebruikt en werkt dus helaas niet meer. Binnenkort weer een nieuwe leuke aanbieding!
Net nog geprobeerd en hij geeft exact dezelfde prijs.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:29 schreef larry_flynt het volgende:
Jammer dat ik het gemist heb. Staat nog een coupon maar dan wordt hij toch iets duurder.
Kwam op 13 euro uit... Maar wel besteld hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Net nog geprobeerd en hij geeft exact dezelfde prijs.
Hoi, die error wordt getoond als er meer exemplaren worden besteld dan de coupon toestaat (in dit geval 1). Zou je het nog eens kunnen proberen en dan controleren of in je winkelmandje het aantal ook daadwerkelijk op 1 staat? Hier werkt de code namelijk nog steeds gewoon met 1 exemplaar. Mocht het alsnog niet werken, kun je me hier dan een screenshot van sturen?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:08 schreef exelletor het volgende:
Heb de code van facebook geprobeerd, maar krijg steeds de volgende error:
This coupon is not available for wholesale order.
Terwijl ik gewoon eentje probeer te bestellen...
Genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Droathoah het volgende:
Is er al iemand in het bezit van deze Powerbank?
Ik heb deze powerbank nu een maandje of 3. Relatief compact, werkt prima, ziet er goed uit. Doen, krijg je geen spijt van!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Droathoah het volgende:
Is er al iemand in het bezit van deze Powerbank?
Ik heb hem al besteld. Hoevaak kun je je telefoon ermee opladen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:05 schreef Capitan het volgende:
[..]
Ik heb deze powerbank nu een maandje of 3. Relatief compact, werkt prima, ziet er goed uit. Doen, krijg je geen spijt van!
Afhankelijk van je telefoon, op de productpagina van banggood zie je wel wat meer informatie waarbij ze benoemen hoevaak je een iphone / ipad kan opladen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik heb hem al besteld. Hoevaak kun je je telefoon ermee opladen?
Screenshot verstuurd in dm.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:56 schreef Banggood het volgende:
Hoi, die error wordt getoond als er meer exemplaren worden besteld dan de coupon toestaat (in dit geval 1). Zou je het nog eens kunnen proberen en dan controleren of in je winkelmandje het aantal ook daadwerkelijk op 1 staat? Hier werkt de code namelijk nog steeds gewoon met 1 exemplaar. Mocht het alsnog niet werken, kun je me hier dan een screenshot van sturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |