Goed om te horen, broeder.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij doe je er geen pijn mee, Fylax.
Elk weldenkend mens vind de Kuip mooierquote:
Ik heb nooit de Kuip van dichtbij gezien, nooit ingeweest.quote:
durf je niet in roffa re komenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nooit de Kuip van dichtbij gezien, nooit ingeweest.
De enige stadions waar ik in ben geweest zijn Camp Nou en de aRENa (hihi zag je wat ik deed?).
Hoezo mag ik het niet de mooiste stad van NL vindn? Moet ik daar per se stevie wonder coor zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]Misschien als je Stevie Wonder of Ray Charles bent ja.
Snap je'm nou echt niet?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo mag ik het niet de mooiste stad van NL vindn? Moet ik daar per se stevie wonder coor zijn?
quote:
quote:
dat weet ik ook wel johquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Snap je'm nou echt niet?
Die was blind G.
Enne, je mág het best de mooiste stad vinden, maar presenteer het dan niet als een feit "Omdat het de mooiste stad van NL is?"
jij kent mijquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]Als het uit is dus de lelijkste
Voor zo'n voetbalfetisjist als jij valt me dit een beetje tegenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nooit de Kuip van dichtbij gezien, nooit ingeweest.
De enige stadions waar ik in ben geweest zijn Camp Nou en de aRENa (hihi zag je wat ik deed?).
Heb je weer 2 glaasjes Shandy gedronken Fylax, dat je zo typt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel joh
voortaan zet ik er wel acter "in mijn oge"n"
jezus o pelke slak zout leggen pffffffffffff teirng zeg
heb tlicht gezienxmanquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
En 010 Fylax?Serieus?
Je was hiervoor nog nooit in Rotterdam geweest man
hetxis weer zon avondquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je weer 2 glaasjes Shandy gedronken Fylax, dat je zo typt?
Ah, je hebt omhoog gekeken terwijl je aan't pissen was dus. TL Verlichting kan vervelend zijn jaquote:
Sorryquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zo'n voetbalfetisjist als jij valt me dit een beetje tegen
Laatste keer dat ik er was gingen er heel wat blikjes de lucht in in ieder geval, man manquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zo'n voetbalfetisjist als jij valt me dit een beetje tegen
Ik breng de laatste nachten door met wiet en porto en een blonde schone.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:38 schreef Fylax het volgende:
ben al 2.t week niet in rotterdam geweesy echt n hel
aaiiitt picsquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik breng de laatste nachten door met wiet en porto en een blonde schone.
Eigenlijk is het zelf pijniging.
Om wat?quote:
Zoek maar op xhamster op oost Europese blonde chick.quote:
Niet gezien verder.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hard gelachen om de commentator bij SBS6 vlak na afloop.
wrm gaje vreemd gastquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoek maar op xhamster op oost Europese blonde chick.
Zo een dame maar we hebben beide relatie dus chillen en hebben het leuk thats it.
Jammer dat de underdog niet wint toch. Altijd leuker dan zo'n atletico.quote:
Letterlijk meteen na de beslissende penalty ''MAAR PSV KAN MET OPGEHEVEN HOOFD DE CL VERLATEN''quote:
Puike pot was het hoor, zoquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat de underdog niet wint toch. Altijd leuker dan zo'n atletico.
Is toch ook zo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Letterlijk meteen na de beslissende penalty ''MAAR PSV KAN MET OPGEHEVEN HOOFD DE CL VERLATEN''
Ik wilde nog net niet iets naar de TV gooien want ik vind hem zo mooi.
Waar maak je dat uit op? Hij zegt dat ze het leuk hebben en chillen.quote:
Juist niet we chillen alleen echt chillen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |