Om het daadwerkelijk te kijken ging me toch wat te ver. Heb de pingels even gekeken, die Narsingh maakte me toch een debiele pingel.quote:
Zag je al wel aankomen ja. Beetje opzwepend publiek en meteen weg concentratiequote:Op woensdag 16 maart 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om het daadwerkelijk te kijken ging me toch wat te ver. Heb de pingels even gekeken, die Narsingh maakte me toch een debiele pingel.
Eens. Verliezen is nooit op enkele manier positief.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n vreselijke mentaliteit.
Als je City ziet laatste weken. Die hadden ze wel kunnen pakken hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel leuk geweest een verrassende kwartfinale. Maar ach.
Helemaal mee eens ook pas ingeschakeld bij de pingels.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om het daadwerkelijk te kijken ging me toch wat te ver. Heb de pingels even gekeken, die Narsingh maakte me toch een debiele pingel.
Nu moet je het ook niet gaan overschatten. PSV heeft 2x een fantastische prestatie neergezet. Maar normaal gesproken verlies je simpelweg op invidividuele kwaliteit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je City ziet laatste weken. Die hadden ze wel kunnen pakken hoor
Manchester City is een ezel die zich inmiddels een recordaantal aan dezelfde steen stoot. Bij eerste tegenstander van formaat is het meteen weer exit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je City ziet laatste weken. Die hadden ze wel kunnen pakken hoor
Ja, dat is zo ontzettend makkelijk om te zeggen naderhandquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu moet je het ook niet gaan overschatten. PSV heeft 2x een fantastische prestatie neergezet. Maar normaal gesproken verlies je simpelweg op invidividuele kwaliteit.
Net zoals het makkelijk is om te zeggen dat ze kans hadden gemaakt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is zo ontzettend makkelijk om te zeggen naderhand![]()
Als je het een van de beste ploegen ter wereld verdedigend lastig kan maken dan kan je het een City of Real uit vorm helemaal lastig maken. Maar ja, nu kunnen mensen het goed indekken door te zeggen dat ze toch te zwak waren geweest voor de kwartfinale, dat vind ik altijd een beetje treurig eigenlijk. Ze reiken niet voor niks tot de strafschoppen
Wie heb je het nu over @ je laatste zin?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals het makkelijk is om te zeggen dat ze kans hadden gemaakt.
Ik vind het allemaal niet zo bijzonder veel voorstellen kwalitatief gezien, en je had in de 1e speelronde gewoon een doelpunt moeten maken natuurlijk.
PSV had gewoon een kans moeten verzilveren in de eerste speelronde.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heb je het nu over @ je laatste zin?
PSV had op die scrimmage na niets te vertellen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PSV had gewoon een kans moeten verzilveren in de eerste speelronde.
Dat sowieso jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PSV had gewoon een kans moeten verzilveren in de eerste speelronde.
Dat klopt. Maar ik vond Atletico ook erg weinig voorstellen die wedstrijd. Dan moet het iets meer meezitten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV had op die scrimmage na niets te vertellen.
Dat is dus het punt: Atletico kan dan qua veldspel bagger zijn, maar organisatorisch zijn ze extreem goed. Als er iets is wat dit seizoen tegenvalt: zijn het wel de aankopen en het spel van Atletico.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik vond Atletico ook erg weinig voorstellen die wedstrijd. Dan moet het iets meer meezitten.
Ga weg dan?quote:
Oh, dat klopt hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is dus het punt: Atletico kan dan qua veldspel bagger zijn, maar organisatorisch zijn ze extreem goed. Als er iets is wat dit seizoen tegenvalt: zijn het wel de aankopen en het spel van Atletico.
Vandaag is dat organisatorische dan wat minder geweest, zeker voetballend kwam PSV er prima door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |