quote:Op zondag 13 maart 2016 20:29 schreef Bolasie het volgende:
Dus SBS6 zendt Barça-Arsenal uit? Lachwekkend.
quote:Juventus mist steunpilaar Marchisio tegen Bayern
Juventus moet het woensdag op bezoek bij Bayern München zonder Claudio Marchisio stellen. De middenvelder ontbreekt in het Champions League-duel vanwege een kuitblessure.
La Gazzetta dello Sport meldt dat Marchisio drie tot vier weken is uitgeschakeld. Het is een enorme tegenvaller voor Juve, want Marchisio is dit seizoen uitgegroeid tot een bepalende speler in de ploeg van trainer Massimiliano Allegri. Stefano Sturaro is zijn verwachte vervanger, terwijl Allegri ook nog kan beschikken over de offensiever ingestelde Hernanes.
Marchisio mist behalve de return tegen Bayern (het heenduel eindigde in 2-2) ook de Serie A-wedstrijden tegen Torino en Empoli, alsmede de oefeninterlands van Italië tegen Spanje van 24 en 29 maart.
Behalve Marchisio mist ook Martín Cáceres het duel met Bayern vanwege een blessure. De inzetbaarheid van Mario Mandzukic en Giorgio Chiellini is nog twijfelachtig.
twitter:juventusfc twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 11:48:47.@PauDybala_JR e @ClaMarchisio8 non saranno a disposizione per #BayernJuve. https://t.co/gxJ391uj9v https://t.co/NBOXQzjNbx reageer retweet
GEEN DYBALAquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:juventusfc twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 11:48:47.@PauDybala_JR e @ClaMarchisio8 non saranno a disposizione per #BayernJuve. https://t.co/gxJ391uj9v https://t.co/NBOXQzjNbx reageer retweet
En anders heb je nog Coman die in een bloedvorm steekt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:04 schreef Bolasie het volgende:
Arjen Robben is onzeker voor het Champions League-duel met Juventus. De aanvaller van Bayern München bleef tijdens de laatste training noodgedwongen binnen.
Hij is blijkbaar ziek, moet morgen wel halen lijkt me
Neeee Rickertquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:04 schreef Bolasie het volgende:
Arjen Robben is onzeker voor het Champions League-duel met Juventus. De aanvaller van Bayern München bleef tijdens de laatste training noodgedwongen binnen.
20:00??quote:Op zondag 13 maart 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja, daar sta je dan met je miljoenenuitgaven aan de CL-rechten.
Gelukkig is Robben elke week geblesseerd dus kun je er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:04 schreef Bolasie het volgende:
Dan start de SBS6 uitzending.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
20:00??
[..]
Gelukkig is Robben elke week geblesseerd dus kun je er rekening mee houden.
Kijk nog liever GTST dan die voorbeschouwing maar ze laten die andere wedstrijd op nu.nl live zien of helemaal niet?quote:
Helemaal niet, dan moet je wachten op SBS6.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk nog liever GTST dan die voorbeschouwing maar ze laten die andere wedstrijd op nu.nl live zien of helemaal niet?
quote:
quote:Verkouden Robben lijkt kraker tegen Juve te gaan missen
De kans wordt steeds kleiner dat Arjen Robben woensdagavond in actie kan komen met Bayern München in de achtste finale van de Champions League tegen Juventus. Vanmiddag ontbrak de 32-jarige aanvaller tijdens de warming-up.
Volgens Duitse media is dat het teken dat Robben door zijn verkoudheid niet in staat is mee te spelen in de return tegen Juventus, dat in het heenduel in Turijn terugkwam van een 0-2 achterstand: 2-2. In die wedstrijd was de aanvoerder van het Nederlands elftal nog trefzeker, zijn zevende doelpunt van dit seizoen.
De afwezigheid van Robben liet zich dinsdag al aankondigen, toen de 88-voudig international binnen bleef terwijl de selectie van trainer Pep Guardiola buiten op het veld de laatste training afwerkte. De Spaanse coach moet behalve de vlugge linkspoot ook de langdurig geblesseerde verdedigers Jérôme Boateng en Holger Badstuber missen.
Ik voorspel dat hij gewoon weer voor de 2-3-5 gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:58 schreef Bolasie het volgende:
Ben benieuwd hoe Pep achterin gaat spelen, Benatia-Kimmich net als afgelopen weekend of toch Alaba weer centraal
We zullen zien. Costa speelde afgelopen weekend ook niet (waarschijnlijk gespaard voor vandaag) dus die verwacht ik wel in de basis vandaag.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij gewoon weer voor de 2-3-5 gaat.
Ik gokquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We zullen zien. Costa speelde afgelopen weekend ook niet (waarschijnlijk gespaard voor vandaag) dus die verwacht ik wel in de basis vandaag.
Hahaha, wat foutquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:03 schreef Confetti het volgende:
https://twitter.com/FCBay(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
[ afbeelding ]
Duitsers en treinsporen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |