Dan raad ik je een Worgen hunter aan. Dat startgebied is heel erg mooi gemaakt, plus hunter levelt heel snel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb nog nooit WoW gedaan, zelfs nog nooit aanvechting gehad, maar wellicht dat jullie aansporing me er dan na ruim 10 jaar toch toe gaat zetten...
(en dat terwijl ik helemaal niet van Paladin houd..)
Echt gare bullshit iddquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vind het overigens belachelijk. Ik heb meerdere level 100's, maar totaal geen behoefte om nog WoW te spelen. Moet je speciaal voor een hero in een ander spel alsnog verplicht WoW doen![]()
Ben maar simultaan aan HS een worgen huntertje aan het levellenquote:
Ik blaas straks ook gewoon even een huntard door elwynn met full heirlooms.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben maar simultaan aan HS een worgen huntertje aan het levellen2 schermen ftw. Bijna level 12 na een uur.
Je kunt toch ook gewoon rechtstreeks bij blizzard game time kopen via iDeal o.i.d.?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gewoon nergens Blizzard kaarten te krijgen... moet ik weer zo'n louche site 2 euro commisie schenken..
Klopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:02 schreef Thormodo het volgende:
"Even" 31 Gb downloaden en installeren dan maar. Ik moet als het goed is nog wel een panda onder de level 20 hebben van een trial voor mists of pandaria.
[..]
Je kunt toch ook gewoon rechtstreeks bij blizzard game time kopen via iDeal o.i.d.?
Ik wilde eigenlijk voor Rogue of Druid gaan, omdat ik dat in Hearthstone leuke heroes vind. Hunter is toch een beetje besmet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan raad ik je een Worgen hunter aan. Dat startgebied is heel erg mooi gemaakt, plus hunter levelt heel snel.
Je mag als hunter die beestjes in het hart te raken. Je hoeft in WoW niet meteen face te gaan, dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor Rogue of Druid gaan, omdat ik dat in Hearthstone leuke heroes vind. Hunter is toch een beetje besmet.
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/20742944505quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
Meh de app op mobiel is nogal bugged sinds de update. Krijg enkel een rose scherm te zien
Uther is eigenlijk toffer jaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:19 schreef Blistering het volgende:
Heb 'm ook inmiddels. Vrij ongeïnspireerde hero imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |