Welke uitslag verwacht jij?quote:
Goed dat jij je aan weddenschappen houdt.quote:
Ik denk dat Ajax er met 2 á 3 -0 afgaat.quote:
verdedigdquote:
Te laat, ik heb je al aan een moderator gerapporteerd.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord kan zomaar de lachende derde worden dit weekend.
De eerste keer dat je deze grap maakte lachte er niemand.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord kan zomaar de lachende derde worden dit weekend.
Niet waar.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De eerste keer dat je deze grap maakte lachte er niemand.
Dat kun je geen vrouw noemenquote:
Was dat een vrouw?!quote:
Ze kunnen niets doen, want ik heb niets gespoilerd. En als je je toch aan mij stoort dan schaf je een abo aan en blok je me maar. Kantoorslaafje.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat, ik heb je al aan een moderator gerapporteerd.
(in dit topic, en niet het vorige, zodat de moderator van dienst het niet mist)
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze kunnen niets doen, want ik heb niets gespoilerd. En als je je toch aan mij stoort dan schaf je een abo aan en blok je me maar. Kantoorslaafje.
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:20 schreef GGMM het volgende:
Voor het gemak van mede-users die niet live de wedstrijden hebben gevolgd: het spoilen van uitslagen en/of het geven van vage semi-grappige hints over de uitslagen is ook niet toegestaan.
En dat heeft dan tatoeages.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop