abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze maandag 14 maart 2016 @ 00:09:07 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160652563
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:08 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Beter van niet.
Je schiet er niks mee op want je leert alsnog niet met de werkelijkheid te dealen :D.
En het is ook zo slecht voor je op lange termijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_160652564
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is wel een gebruikelijke eigenschap van ex-gebruikers toch?
Dat is typisch verslaafden gedrag ja.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  roze maandag 14 maart 2016 @ 00:09:38 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160652565
Ik ben niet iemand die het dan 1x doet. Dus ik doe het nooit weer, hoe makkelijk ik er ook dun van kan worden.
pi_160652571
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik heb wel een ebetje dat als ik met mensen om ga die ook herstellende verslaafden zijn dat het gesprek nog wel eens een bepaalde hoe zeg je dat, verheerlijkende neiging kan hebben naar de gebruikerstijd. Dan weet ik dat ik die gene even niet moet spreken.
_O-

Ja, zat ook bij zelfhulpgroepje.
Vond dat ook echt echt heerlijk. Dat kun je met níémand anders zo bespreken, echt niemand snapt je. En dat vind ik echt heerrrlijk en dan om te kunnen praten over hoe heerlijk het is :'). Maar ja, we wisten wel gewoon van elkaar dat we daar echt zaten om te werken, daar niet van.

En werd ook GESTOORD van pyschologen en mensen en iedereen die je maar pushen tot perfectie in de puntjes. 'voel me vandaar minder goed' helemaal tot de grond gaan uitpluizen, WHAT THE FUCK. Kan toch mensen rot op :r :r mag niet he, je even kut voelen :') :')
Baby darling doll face honey
pi_160652583
Ik heb 0 problemen met gebit *) .

Wel veel met mn maag, kankikutje soms. En soms denk ik dat ik daarom klein ben :').
  roze maandag 14 maart 2016 @ 00:11:33 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160652589
quote:
18s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:

Wel veel met mn maag, kankikutje soms. En soms denk ik dat ik daarom klein ben :').
Hoezo met je maag?
pi_160652592
Ik heb het bij mn vriendin ook wel eens dat ik ga praten van
"wist je nog die toen en toen, heerlijke avond was dat, precies de goede dronk, lijntje erbij"

Maar dan krijg ik feedback over hoe dat voor haar was die tijd. En dan is het wel snel afgelopen.

Maar met iemand anders kun je daar soms echt heel diep in door gaan, en dan krijg je weer helemaal die feeling hoe het voelde als je 2 flessen stekre drank kocht of dealertje belde.
pi_160652597
quote:
13s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hoezo met je maag?
Meeega buikpijn als ik heb gegeten soms :'). En soms random pijn, maar niet heel vaak ofzo hoor. NIet echt heel erg last van
pi_160652599
quote:
18s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:

Mijn gebit was echt vies verneukt door het (gal) kotsen.
Heb daar flink uren voor in de stoel moeten liggen bij de tandarts.
pi_160652609
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het bij mn vriendin ook wel eens dat ik ga praten van
"wist je nog die toen en toen, heerlijke avond was dat, precies de goede dronk, lijntje erbij"

Maar dan krijg ik feedback over hoe dat voor haar was die tijd. En dan is het wel snel afgelopen.

Maar met iemand anders kun je daar soms echt heel diep in door gaan, en dan krijg je weer helemaal die feeling hoe het voelde als je 2 flessen stekre drank kocht of dealertje belde.
Beter verhaal van je vriendin ja :D
quote:
8s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Mijn gebit was echt vies verneukt door het (gal) kotsen.
Heb daar flink uren voor in de stoel moeten liggen bij de tandarts.
Je moet ook geen gal kotsen! :D
pi_160652616
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
Je moet ook geen gal kotsen! :D
Dat was helaas een ongewenst extern effect van alcohol.
pi_160652617
Het is jammer dat AA mij totaal niet ligt en ik er dus misschien 1 keer per 2 maanden heen ga.
Maar het is wel fijn om met mensen te praten die het gewoon gelijk begrijpen.
  maandag 14 maart 2016 @ 00:13:47 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_160652618
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:

Pijnlijkste maar wel beste manier :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_160652628
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat was helaas een ongewenst extern effect van alcohol.
Oh
pi_160652634
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is jammer dat AA mij totaal niet ligt en ik er dus misschien 1 keer per 2 maanden heen ga.
Maar het is wel fijn om met mensen te praten die het gewoon gelijk begrijpen.
Ik had ook zo'n nazorggroep maar hier was dat echt zo nep vond ik
pi_160652639
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:14 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik had ook zo'n nazorggroep maar hier was dat echt zo nep vond ik
In welke zin? :+
pi_160652644
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

In welke zin? :+
Dat het altijd perfect ging met iedereen
pi_160652656
Was in Rotterdam en ben er na twee maanden weer weggegaan :')
pi_160652660
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:15 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Dat het altijd perfect ging met iedereen
O ja. Dat heb ik ook wel eens gehoord van een goede kennis van me die bij zo'n ex-drugs verslaafden groepje zit.

Schijnt trouwens best een vrouwendingetje te zijn.

Dan duwen ze er nog een kind bij uit, en dan zijn ze ook gelijk de perfecte moeder.
Maar achteraf stiekem snachts weer snuiven, nee dat is slim.
pi_160652666
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

O ja. Dat heb ik ook wel eens gehoord van een goede kennis van me die bij zo'n ex-drugs verslaafden groepje zit.

Schijnt trouwens best een vrouwendingetje te zijn.

Dan duwen ze er nog een kind bij uit, en dan zijn ze ook gelijk de perfecte moeder.
Maar achteraf stiekem snachts weer snuiven, nee dat is slim.
Ja, tyfus :') nu je het zegt.. was er ook eentje die bezig was met kind krijgen en huilen want was niet gelukt blabla.. Maar zat der ook te huilen omdat ze het leven zo kut vond blablabla, oke dan :')
pi_160652674
Ik heb het er zelf ook best lastig mee gehad achteraf, dat het niet allemaal zo perfect is als je vooraf denkt hoor. Maar ben daar wel eerlijk over geweest.
pi_160652680
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het er zelf ook best lastig mee gehad achteraf, dat het niet allemaal zo perfect is als je vooraf denkt hoor. Maar ben daar wel eerlijk over geweest.
Wat?
pi_160652699
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:18 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Wat?
Ik denk dat best veel mensen het irrationele idee hebben dat als ze van hun verslaving af zijn, of er beter mee om kunnen gaan. Dat het leven ook per direct een stuk perfecter wordt.

En sommige mensen gaan dan de tactiek "fake it till you make it" toepassen. Wat je dus best vaak ziet bij nazorg groepjes in mijn beleving.

Maar ik dacht in eerste instantie dat als ik nuchter zou worden dat elk probleem in mijn leven daarna als een soort sneeuw voor de zon zou verdwijnen, dom natuurlijk.
pi_160652714
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik denk dat best veel mensen het irrationele idee hebben dat als ze van hun verslaving af zijn, of er beter mee om kunnen gaan. Dat het leven ook per direct een stuk perfecter wordt.

En sommige mensen gaan dan de tactiek "fake it till you make it" toepassen. Wat je dus best vaak ziet bij nazorg groepjes in mijn beleving.

Maar ik dacht in eerste instantie dat als ik nuchter zou worden dat elk probleem in mijn leven daarna als een soort sneeuw voor de zon zou verdwijnen, dom natuurlijk.
Ah zo, ja is ook wel zo.
En je wil je omgeving gewoon niet teleurstellen en alles
  maandag 14 maart 2016 @ 00:21:33 #250
319979 Fok-it
All is well
pi_160652716
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Je zal nu soms ook nog weleens denken dat de periode als drinker een betere gelukzaligere periode was als nu ofniet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')