Die kopvodden snap ik wel, verder heeft iedere buurt wel een scootmobielteef, of een wao-er met rugklachten die bij beunt als metselaarquote:Op zondag 13 maart 2016 14:05 schreef Magemelvin het volgende:
Mijn directe buren heb ik niet eens gesproken sinds ik hier woon.
Voor de rest wonen hier 2 van die hoofddoekfamilies, 2 families met Dikke Gerda's, een neger die alleen in de nacht thuiskomt, een ik-rook-2-pakken-sigaretten-per-dag-samen-met-mijn-14-jarige-kinderen familie en voor de rest allemaal saaie mensen.
Beetje logisch dat ik met niemand omga in de straat.
projectiequote:Op zondag 13 maart 2016 14:10 schreef hoas het volgende:
[..]
Die kopvodden snap ik wel, verder heeft iedere buurt wel een scootmobielteef, of een wao-er met rugklachten die bij beunt als metselaar
Kansloosquote:Op zondag 13 maart 2016 14:32 schreef Vermon het volgende:
Ik heb hier buren die al met pensioen zijn en die gaan standaard elke week een paar keer afval prikken in de straat.
Eigenlijk zou je dan met een volle opengescheurde vuilniszak door de straat moeten banjeren en dan niet opruimen.quote:
Stoer hoor!quote:Op zondag 13 maart 2016 14:34 schreef Vermon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dan met een volle opengescheurde vuilniszak door de straat moeten banjeren en dan niet opruimen.
Geestigquote:Op zondag 13 maart 2016 14:34 schreef Vermon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dan met een volle opengescheurde vuilniszak door de straat moeten banjeren en dan niet opruimen.
Klopt als een bus, de standaard is ook hoger en die kun je koppelen aan het opleidingsniveau 1+1=2quote:Op zondag 13 maart 2016 16:58 schreef smeerpijp. het volgende:
Denk dat je dat bij koophuizen meer hebt dan bij huurhuizen (mensen die een beetje willen investeren in contact met de buurt)
Merk ik bij mezelf in ieder geval.
Buurman?quote:Op zondag 13 maart 2016 15:03 schreef Denivellering het volgende:
Ik woon in een villawijk, maar vermaak me prima...
Als hier een allochtoon komt wordt gelijk de politie gebeld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |