Gotham 2 is nog niet eensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:29 schreef Aether het volgende:
• Netflix en Marvel teasen eerste beelden van Luke Cage
• Seizoen 3 Gotham is ook al bevestigd
• Bloodline keert in mei terug op Netflix met tweede seizoen
• Begin 2017 meer duidelijkheid over mogelijke opheffing geoblokkades
http://www.netflix-nederland.nl/netflix-newsflash-week-12-2016/
quote:
Netflix gebruikt voor Nederland de Kijkwijzer:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:05 schreef mschol het volgende:
wtf man, waarom is hell and back voor 12 jaar en ouder gerate op netflix?
Het is voor sommigen leuk, voor anderen valt het wat tegen vanwege zijn ongeloofwaardigheid.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brother Bear 2 – 2000 6 1:13 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Feelgood
In dit vervolg op de Disney-animatiefilm ontwaken Kenai en Koda uit hun winterslaap en helpen ze hun mensenvriend opdat hij kan trouwen.
Cemetery Junction – 2010 12 1:34 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama
Nadat de jonge Engelsman Freddie Taylor aan een nieuwe baan is begonnen, komt hij zijn vroegere vlam tegen, wat leidt tot de nodige perikelen.
Dr. Strangelove – 1964 6 1:34 uur
Genre: Brits, Cynisch, Satire
Wanneer een fanatieke Amerikaanse generaal een luchtaanval start tegen de Sovjets, voeren deze de druk op door te dreigen met een allesvernietigend apparaat.
Hollow Man – 2000 16 1:52 uur
Genre: Actie, Horror, Sci-Fi, Thriller
Een briljante, maar eigenwijze onderzoeker ontwikkelt een onzichtbaarheidsformule en test deze op zichzelf. Hij wordt langzaam gek... met vreselijke resultaten.
Scorpion (seizoen 1) – 2014 12
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Drama
Binnenlandse Veiligheid neemt een supergenie en zijn bonte team van wonderkinderen in dienst om het land te beschermen tegen een nieuwe generatie terroristen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
mogen ze gelijk dumpen dan, denk dat de meeste mensen een 12 jarige niet echt naar die film laten kijken...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix gebruikt voor Nederland de Kijkwijzer:
http://www.kijkwijzer.nl/hell-and-back/page26-0-254546.html
ImDB is voor de Amerikaanse markt IIRC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sure met een komische noot, maar die is niet echt overduidelijk aanwezig..
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef KingRadler het volgende:
Door Netflix is mijn internet abbo gewoon te duur. Ik download niks meer illegaals op mijn 120 mbit verbinding.
Er is zoveel content op Netflix dat ik zeker jaren vooruit kan.
nog 7 dagen, moet makkelijk lukken lijkt mijquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Niet weer Sherlock, ik moet er nog één
Ja dat wel, maar ik wil er wel goed de tijd voor nemen en ik word snel afgeleidquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
nog 7 dagen, moet makkelijk lukken lijkt mij
quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Flaked is echt leuk. Aflevering 4 met die moeder van Dennis is tot nu toe de leukste aflevering. Absurdistisch grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
nou ja, er is feitelijk wel veel content.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |