Kleine roids-balletjes?quote:
de full frontal heb ik nog niet gevonden, maar die staat er ongetwijfeld ook ergens tussenquote:
Hoe groot is zijn penis?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
WOW IK HEB DE NUDE FOTOS VAN ZYZZ GEVONDEN IN MIJN DROPBOX ACCOUNT![]()
Die heb ik dus nog niet helemaal gevonden, maar ik heb ze ooit wel gehad. Dus ik neem aan dat ik ze binnekort vindquote:
jaquote:Op zondag 13 maart 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, Inso:
Hadden jullie deze al gedaan?
http://www.isidewith.com/elections/2016-presidential-quiz
Uhu.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, Inso:
Hadden jullie deze al gedaan?
http://www.isidewith.com/elections/2016-presidential-quiz
Klopt.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten wel kutvragen bij voor een ja/nee lijst zeg.
Ik kwam er later pas achter dat als je op Other Changes drukt er nog een waslijst aan antwoorden komenquote:Op zondag 13 maart 2016 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten wel kutvragen bij voor een ja/nee lijst zeg.
Ja, klopt. Maar dat zijn een beetje suggestieve antwoorden omdat ze direct van kandidaten afkomenquote:Op zondag 13 maart 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwam er later pas achter dat als je op Other Changes drukt er nog een waslijst aan antwoorden komen
Toch isquote:Op zondag 13 maart 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat zijn een beetje suggestieve antwoorden omdat ze direct van kandidaten afkomen
Klopt, had ik ookquote:Op zondag 13 maart 2016 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Should businesses be required to have women on their board of directors?
Ben eens met 2 antwoorden
No, the government should never require the diversity of private businesses
No, board members should be the most qualified regardless of gender
Veel vragen zijn natuurlijk ook gewoon veel logischer te beantwoorden als je een US citizen bentquote:
Nja het meeste ben ik goed genoeg voor ingelezen verderquote:Op zondag 13 maart 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel vragen zijn natuurlijk ook gewoon veel logischer te beantwoorden als je een US citizen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |