Hear hearquote:Op zondag 13 maart 2016 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog eens geprobeerd erover na te denken, maar ik zie nog steeds geen enkele realistische mogelijkheid om mannen inspraak over abortus te geven, wat een lichamelijke integriteitskwestie is die voor honderd procent de vrouw aangaat.
Ik denk dat we ons gewoon moeten neerleggen bij dat voor een man het laatste moment waarop hij kan beslissen geen kind te willen is wanneer hij zijn penis in iemand steekt, en dat dat moment voor de vrouw dankzij technologie nu eenmaal pas iets later ligt.
6e zit er nog wel inquote:Op zondag 13 maart 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker
Mooi en belangrijk punt. Tiende plaats
Jij doet volgens mij niet veel anders ofwelquote:
Ik kijk via de Ipad. Heerlijk man.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij doet volgens mij niet veel anders ofwel
Ipadgodquote:Op zondag 13 maart 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk via de Ipad. Heerlijk man.
Vul jij een Cu2 vragenlijst in?quote:Op zondag 13 maart 2016 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 70 vragen. Er begint schot in te komen.
Sport je niet?quote:Op zondag 13 maart 2016 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En verder doe ik zo min mogelijk ja. Alles waar je moe van kan worden, doe ik niet.
Nee, ik zet een proefwerk in elkaar voor de toetsweek.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vul jij een Cu2 vragenlijst in?
Ik doe aan hardlopen, 3-4 keer per week. Dus helemaal lui ben ik niet. En ik werk veel. Ben 's avonds wel veel thuis. Verder pak ik vooral de zaterdagochtend en middag om samen met gezin erop uit te gaan. Zondag is vaak wel een dag om even te relaxen/bij te komen en om debiel veel was weg te werken.quote:
Succesquote:Op zondag 13 maart 2016 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik zet een proefwerk in elkaar voor de toetsweek.
Dan zou ik vooral een kind hebben genomenquote:Op zondag 13 maart 2016 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En verder doe ik zo min mogelijk ja. Alles waar je moe van kan worden, doe ik niet.
Sarcasme, Hans.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral een kind hebben genomen
Veel eenvoudige juist/onjuist vragen he.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
70 vragen, jezus. Zo'n lange toets heb ik nog nooit gemaakt denk ik. :$
Fair enough.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe aan hardlopen, 3-4 keer per week. Dus helemaal lui ben ik niet. En ik werk veel. Ben 's avonds wel veel thuis. Verder pak ik vooral de zaterdagochtend en middag om samen met gezin erop uit te gaan. Zondag is vaak wel een dag om even te relaxen/bij te komen en om debiel veel was weg te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |