Ik ben er de eerste helft niet dus je kunt met een gerust hart posten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:24 schreef Sked het volgende:
Hopelijk wordt dit topic morgen niet overspoeld met idioten (behalve ikzelf natuurlijk)
Ik verwacht ook een gala voorstelling van Barca. Madrid speelt als los zand, dit gaat ze niet goed aflopen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zou het me enorm verbazen als Real Madrid een punt pakt.
Heel veel sterkte toegewenstquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er de eerste helft niet dus je kunt met een gerust hart posten.
Real boekt vaker succes met betonvoetbalquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zou het me enorm verbazen als Real Madrid een punt pakt.
Ik neem het sowieso op.quote:
Barcelona legt inmiddels betonvoetbalclubs makkelijk over de knie.quote:[..]
Real boekt vaker succes met betonvoetbal
Real Madrid is wel van een hoger niveau dan de gemiddelde club die betonvoetbal speelt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem het sowieso op.
[..]
Barcelona legt inmiddels betonvoetbalclubs makkelijk over de knie.
Prutsvoetbal weer Barçelona ook wel raad mee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Real Madrid is wel van een hoger niveau dan de gemiddelde club die betonvoetbal speelt.
Bedankt voor de vertaling!quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:49 schreef tong80 het volgende:
Op het shirt van de Catalanen zijn vanwege het overlijden van Johan Cruijff twee woorden met een korte, maar mooie boodschap geplaatst: 'Gràcies Johan' oftewel 'Bedankt Johan'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |