Oh no, dan kan die onzekere kut weer janken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:23 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
For sure. En ik zie Bas ook wel wat doen.
lkkr vrij wapperen in Utopiaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Haropro het volgende:
Cees praat met een mevrouw die vergeten is haar b.h. aan te doen.
Bronno zie ik er ook wel 1 vastpakken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:23 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
For sure. En ik zie Bas ook wel wat doen.
Die zijn niet onzeker hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel heel apart volk vanavond.
Ik denk eerder is makkelijker achter kakhuis straks met benjiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Haropro het volgende:
Cees praat met een mevrouw die vergeten is haar b.h. aan te doen.
Net zoals laatst. Het scenario gaat zich herhalen. Bas is er iig sneaky genoeg voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh no, dan kan die onzekere kut weer janken.
Om mijn god......quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
met de nek aankijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dan gaat hij meteen de scene in. Gelukkig kunnen we nu nog van hem genieten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef kkka3 het volgende:
Bjorn vertelt aan een schuimpje dat iemand met Valentijnsdag met hem wou eten. Maar hij zei ook: ik kom er weer een keer uit weet je
Echtwelquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat hij meteen de scene in. Gelukkig kunnen we nu nog van hem genieten.
Het is net een schaap dat op de rug ligt. Die komt nooit meer zelfstandig overeindquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is net een schaap dat op de rug ligt. Die komt nooit meer zelfstandig overeind
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is net een schaap dat op de rug ligt. Die komt nooit meer zelfstandig overeind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |