abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:29:11 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160618247
TS begint dan maar. Mijn schoonvader (nou ja, de vader van mijn ex maar wij waren dikke maatjes) is overleden en dat heeft me aan het denken gezet.

Ik wil gecremeerd worden omdat ik het nogal onzinnig vind om na je dood nog al die ruimte in te nemen. Verder ben ik zelf geen grafganger en ik wil mijn nabestaanden niet opzadelen met die zorg voor een graf, waar ze zich dan kut over gaan voelen omdat zij ook geen grafgangers zijn :'). Mijn as wil ik graag uitgestrooid hebben en dan niet op zo'n uitstrooiveldje maar gewoon lekker op een paar verschillende plekken waar ik wat mee heb. Er staat een grote wilg hier waar ik de honden regelmatig uitlaat, pal aan het water. Dan wil ik graag wat van mijn as uitgestrooid hebben in Brussel omdat ik daar jaren gewoond heb met veel plezier. En op mijn ouders erf waar ik opgegroeid ben, een gat in de grond en plant er een mooie wilg in.

De dienst zelf lekker simpel, niet jan en alleman uitnodigen. 30 man is echt meer dan genoeg.
Come live the life van K's Choice moet absoluut gedraaid worden. ^O^
En verder gewoon veel vrienden en familie aan het woord laten, niet een of andere uitvaartgast die ik helemaal niet ken. Prima om die erbij te hebben om dingen in goede banen te leiden maar geen toestanden dat zo iemand je familie interviewt en dan vervolgens 20 minuten gaat praten alsof het een vriend van je was. Verder zou ik het wel mooi vinden als mensen liedjes kiezen die ze aan mij doen denken. Wordt het zo'n lekker emotioneel gebeuren :@ :'( :'( :P .
Zo'n receptie naderhand... ik weet het niet. Het heeft zelden met de begrafenis zelf te maken. Misschien is het wel veel leuker om gewoon naar de kroeg te gaan met z'n allen!

^O^ . Jammer dat je zoiets zelf niet meer mee kunt maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 13-03-2016 00:22:14 ]
Resistance is futile.
pi_160618354
Dat vind ik niet jammer. :P
pi_160618446
Hou er wel rekening mee dat je niet overal zomaar as mag uitstrooien.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160618556

Laten we maar niet details gaan :@
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:43:31 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_160618658
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Daar zou ik echt schijt aan hebben.
pi_160618852
Ik wil in zo'n bos natuur begraafplaats. Waar mensen dan kunnen wandelen als ze dat willen

Verder liever geen dienst dienst. Liever iets met een soort cirkel met mijn kist in het midden. Wie wat wil zeggen of een bloempje op de kist wil leggen mag dat doen, al is het de buurvrouw van mijn ouders. Mag gewoon een kleine herinneren zijn of een heel gedicht, whatever
Verder graag wat te drinken en te eten als dat bezig is ipv er na
Soort receptie en dienst in een idee
Het 'leuke' deel van een begrafenis is altijd na de dienst, als je een drankje hebt en gaat van 'weet je nog, die vakantie in Frankrijk dat ze de haringen vergeten was'. Nou dat dus, maar dan alleen maar dat

Beetje losjes en in the moment. Als dat eigenlijk te realiseren is.
Ik zal wel een keer een briefje schrijven dat ik dat wil anders krijgt degene die aan mijn oma moet uit leggen dat ik die wazige shit wilde het nog zwaar :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Allures op 12-03-2016 19:54:53 ]
pi_160618904
Geen idee, misschien ben ik dan wel zo'n persoon die niemand kent.
pi_160618942
Maar geen koffietafel trouwens echt zelf zo'n hekel aan. Plakje cake en gore koffie met een klef broodje kaas nee bedankt.
pi_160618954
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:49 schreef Allures het volgende:
Ik wil in zo'n bos natuur begraafplaats. Waar mensen dan kunnen wandelen als ze dat willen

Verder liever geen dienst dienst. Liever iets met een soort cirkel met mijn kist in het midden. Wie wat wil zeggen of een bloempje op de kist wil leggen mag dat doen, al is het de buurvrouw van mijn ouders. Mag gewoon een kleine herinneren zijn of een heel gedicht, whatever
Verder graag wat te drinken en te eten als dat bezig is ipv er na
Soort receptie en dienst in een idee

Beetje losjes en in the moment. Als dat eigenlijk te realiseren is.
Ik zal wel een keer een briefje schrijven dat ik dat wil anders krijgt degene die aan mijn oma moet uit leggen dat ik die wazige shit wilde het nog zwaar :')
Heb ik ook naar gekeken maar dat is harstikke duur.
pi_160618980
Liefste as loslaten buiten de aarde.
pi_160618996
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:53 schreef hoas het volgende:

[..]

Heb ik ook naar gekeken maar dat is harstikke duur.
die bos begraafplaats? Ja weet ik. Of bedoelde je de rest?
pi_160619018
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:55 schreef Allures het volgende:

[..]

die bos begraafplaats? Ja weet ik. Of bedoelde je de rest?
Ja bos of natuur.
pi_160619096
Weet ik, maar er komen er steeds meer. Vraag, aanbod etc.
En ik zal braaf sparen tot ik dood ga
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:04:40 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160619224
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:49 schreef Allures het volgende:

Niets ten nadele van je grootmoeder, maar toch hoop ik niet dat zij je overleeft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160619310
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niets ten nadele van je grootmoeder, maar toch hoop ik niet dat zij je overleeft.
ik ook niet, maar je weet het niet.
En ik denk dat er wel meer mensen moeite mee zouden kunnen hebben. Dus maar even duidelijk maken dat het echt mijn wens was en zo
pi_160619738
Ik wilde altijd een goedkope kist omdat ie toch de fik in gaat, maar nu zag ik laatst kisten van riet of bamboe en die vind ik zoooo mooi!! Maar die zijn best duur. Daar wil ik dan in liggen met een bloemetjes jurk aan.

Ik heb een document op de computer staan waar mijn wensen in staan en die pas ik af en toe aan. Vooral de muziek wijzigt nog wel eens.

Dus nu gaat die dure rieten kist er denk ik toch maar bij. Als het goed is ben ik wel voldoende verzekerd daarvoor.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:27:06 #17
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_160619947
Wil verbrand worden, en verder maakt het me niet uit.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:36:38 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160620279
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Tegen die tijd denk ik niet dat ik me om de regeltjes nog druk ga maken.
Resistance is futile.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:38:25 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160620338
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef MariMiep het volgende:
Ik wilde altijd een goedkope kist omdat ie toch de fik in gaat, maar nu zag ik laatst kisten van riet of bamboe en die vind ik zoooo mooi!! Maar die zijn best duur. Daar wil ik dan in liggen met een bloemetjes jurk aan.

Ik heb een document op de computer staan waar mijn wensen in staan en die pas ik af en toe aan. Vooral de muziek wijzigt nog wel eens.

Dus nu gaat die dure rieten kist er denk ik toch maar bij. Als het goed is ben ik wel voldoende verzekerd daarvoor.
Doe eens fotootjes?
Resistance is futile.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:41:07 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160620408
Deze kist vind ik mooi:

Resistance is futile.
pi_160620473
http://www.deuitvaartkist.nl/manden/engels-wilgenteen-wit-vk.html

Ik weet niet hoe ik foto's kan plaatsen.
Deze in de link is wel heel duur, ik heb ze ook van 800 tot 1.000 euro gezien. Ter vergelijking: de goedkoopste kisten zijn volgens mij tegen de 300 euro.
pi_160620560
Die witte kist is inderdaad ook mooi!

Een familielid van mij is kort geleden overleden en heeft alleen maar een paar uur voor/tot de crematie in de kist gelegen. Dan is een dure wel zonde. Zij lag thuis opgebaard op een bed. Een kist kon de bocht naar de kamer niet maken.
pi_160620674
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:43 schreef MariMiep het volgende:
http://www.deuitvaartkist.nl/manden/engels-wilgenteen-wit-vk.html

Ik weet niet hoe ik foto's kan plaatsen.
Deze in de link is wel heel duur, ik heb ze ook van 800 tot 1.000 euro gezien. Ter vergelijking: de goedkoopste kisten zijn volgens mij tegen de 300 euro.
Vind dat echt helemaal niks :@ Ziet er uit als iets van de Xenos voor in je tuin
pi_160620907
Dikke party met DJ, drank en snacks. Mijn leven vieren in plaats van huilen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160621383
Ik wil een cremetie en uitgestrooid worden in de zee, iedereen mag praatje houden en als laatste wil ik graag dit nummer als slot.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')