Actie vanaf 0:45.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:08 schreef MrBradge het volgende:
Digitale camera gekocht![]()
Sony was niet meer te krijgen, en de Sony die dat nog wél was was 100 euro duurderDus dan maar een Panasonic.
neuh, als badtripbob.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:16 schreef BozeHaas het volgende:
hoop alleen niet dat ik dan als wch eindig
Maar mooi dingetje hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juistem, de eerste 45 seconden zijn gelul
Meestal welquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:18 schreef Chai het volgende:
Unboxing video's zijn toch voor als je een lekker wijf bent die cadeaus van volgers/sponsors krijgt?
linkje pls zodat ik weet waar jullie het over hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Meestal welEn dan doen die wijffies altijd expres een shirtje aan met flink uitgesneden decolleté zodat het niet opvalt dat ze éigenlijk geen verstand hebben van het product.
Dit kan jij ook nog steeds doenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Meestal welEn dan doen die wijffies altijd expres een shirtje aan met flink uitgesneden decolleté zodat het niet opvalt dat ze éigenlijk geen verstand hebben van het product.
de heeeele dag zit ik al op je antwoord te wachten he. potverdriedubbeltjesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit kan jij ook nog steeds doen
ja kutjebef denk aan een virus ofzo hoor pff tjongequote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de heeeele dag zit ik al op je antwoord te wachten he. potverdriedubbeltjes
Madeliefff is nu natquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja kutjebef denk aan een virus ofzo hoor pff tjonge
Alles tussen je benen filmen is ook goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb geen tieten hoe moet dat dan
heeeeeeuul dik wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alles tussen je benen filmen is ook goed.
ja hee bewaar deze taal voor iemand anders zeg. tfoeequote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja kutjebef denk aan een virus ofzo hoor pff tjonge
camera laag hangen en vaak je derrière laten zienquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
hoe moet wat precies?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn broek filmen huh? ;Ssssssquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alles tussen je benen filmen is ook goed.
Kan niet heb te snelle metabolismequote:
Je hebt toch een flitser op je telefoon of camera zitten?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch donker daar, jij snapt het echt niet
Thnx voor beste advies evahquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
camera laag hangen en vaak je derrière laten zien
Je titties showequote:
gatverdamme pervers mannetje dat je bentquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je hebt toch een flitser op je telefoon of camera zitten?right back at ya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |