Als je te goed scoort telt deze uiteraard nietquote:
In China pakken we ze inquote:Op maandag 4 april 2016 09:39 schreef Karstman het volgende:
Wat een faalscore...Ik lijk de race pace van Williams wel...
Ja verdomme ik vergat effe dat het een Aziatische race was.quote:
Ik vergeef je als je de volgende races de achterstand goed maaktquote:Op vrijdag 15 april 2016 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja verdomme ik vergat effe dat het een Aziatische race was.
Gisteren echt 6x het topic open gehad
Wilde ik eerst al eenquote:Op donderdag 14 april 2016 13:37 schreef GotenSSJ het volgende:
GotenSSj - Sauber
[...]
Team met eerste uitvaller:
- Sauber
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:48 schreef caspervc het volgende:
CHINESE GRAND PRIX
Caspervc - Toro Rosso
De pole tijd:
- 1.35.482
Absurd!quote:Op zondag 17 april 2016 17:48 schreef flipsen het volgende:
Geweldig mooie top 4 natuurlijk, 2 teams met alle 4 de spelers die precies 100 punten hebben
![]()
Tot halverwege het jaar lijkt het spannend en dan wordt toegeslagenquote:Op maandag 18 april 2016 16:33 schreef flipsen het volgende:
Ok oud-gedienden van het voorspel-topic, we hebben weer netjes de rookies laten denken er verstand van te hebben en ze goed laten scoren zoals afgesproken. Na China mogen we gelukkig weer normaal voorspellen, de rookies denken nu dat ze het kunnen en zullen dus niet afhaken: missie geslaagdDank aan iedereen voor het inhouden, ik weet dat het lastig is die eerste races maar het resultaat telt en nu hebben we weer nieuwe deelnemers binnengehengeld die vast blijven.
Uw organisator
Ach, gewoon even een dipje, heeft Hamilton ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer overIk begon nog wel zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |