Dat gaat zeker gebeuren! Vriendin slaapt eindelijk.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, ts kan niet met zijn emoties omgaan.
Waarom gebruik je?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:10 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker gebeuren! Vriendin slaapt eindelijk.
[..]
Hoe bedoel je?
O goede reden wel, ik neem mijn eerdere woorden terug.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:29 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Omdat mijn vrienden het cool vinden
Dat heeft nou echt geen verduidelijking nodig.quote:
quote:
Heb je het weleens gebruikt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:25 schreef Viskarretje het volgende:
Meest kansloze drug ooit. Ik zou het niet eens op fok vertellen uit schaamte . Wat een loserdrug
Dit dus hé. Uur na uurquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:58 schreef MrDoRight het volgende:
Waarom slapen als je met je peplul kan spelen?
Ik hoef geen coke als ik pep zie.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:16 schreef Timlan het volgende:
Pep is voor mensen die geen sos kunnen betalen.
50 euro betalen om je een half uur lang een beetje opgefokt te voelenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:16 schreef Timlan het volgende:
Pep is echt wel lekkerder maar ook wel weer goor, zoals een vrouw in de kont nemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:16 schreef Timlan het volgende:
Niet snuiven, maar bommetje droppen. Dan is de smerigheid ervan weg en is het alleen nog maar een geweldige drug.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:43 schreef perezoso het volgende:
[..]
Pep is echt wel lekkerder maar ook wel weer goor, zoals een vrouw in de kont nemen.
Ben toch blij dat ik al 18 jaar geen party drugs meer neem, ja het leven is wat saaier maar voel mij stukken beter door de weeks.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:00 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Niet snuiven, maar bommetje droppen. Dan is de smerigheid ervan weg en is het alleen nog maar een geweldige drug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |