Jaa, dan laat maarquote:
t is maar wat je leuk vind (rilt)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is ook zoveel leuker om gewoon de stad in te gaan. Je weetwel.....daar waar de mensen zijn.
Zij zoeken het voor je uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jaa, dan laat maarAls ik zelf moet uitzoeken, bestellen, evt. terugsturen ben ik net zo lang bezig
Neuj! Helemaal niet. Ik haat dat, stad. Mensen. Brrrrrrr.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is ook zoveel leuker om gewoon de stad in te gaan. Je weetwel.....daar waar de mensen zijn.
Meestal probeer ik dinsdag 's morgens of aan het begin van de koopavond, zo rond half 7 als de rest van NL aan het eten is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ookheb een hekel aan van die opdringerige verkopers. Als ik naar een winkel ga, dan is t meestal op tijden dat er geen hond aan 't winkelen is (behalve ik
).
Ja ik ook. Gelukkig heb ik een normale verkoper die gewoon plat praat en eerlijk zegt als iets me niet staat.quote:En ik heb echt een gruwelijke hekel aan kleren passen terwijl er zo'n yup rond staat te drentelen.
Oh God, je gaat samen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het soms wel tof om de stad in te gaan. Maar ik ben wel de ideale vriendin.
Lekker hèquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:16 schreef RobinOok het volgende:
*grin*
Ik begin helemaal op te fleuren van het gemopper.
Zo toch maar eens opstaan.
Soms ga ik snel alleen, maar we gaan ook wel eens samen. Zeker als hij ook dingen nodig heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:15 schreef RobinOok het volgende:
Oh God, je gaat samen?
Brrrrr, nog erger dan winkelen : winkelen met je partner.
Gewoon irl gekocht: 2 paar Converse. De 1 van leer of nepleer en met wol gevoerd voor ¤25.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:09 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik nu ook online aan het shoppen. Want 50% op alle schoenen, dus ik ben even nieuwe All Stars aan het uitzoeken.
grinnikt, het duurste past echt het mooiste meneer (waar is je eigen inbreng man...)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:12 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig heb ik een normale verkoper die gewoon plat praat en eerlijk zegt als iets me niet staat.
dat doen ze daar voor jequote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jaa, dan laat maarAls ik zelf moet uitzoeken, bestellen, evt. terugsturen ben ik net zo lang bezig
Al 100 jaar samen en dat precies nog noooit gedaan hoe cool is dat!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:15 schreef RobinOok het volgende:
Brrrrr, nog erger dan winkelen : winkelen met je partner.
Ik zie hier alleen altijd het hoge model. Ik vind het lage model tof. Deze zijn overigens 32 euro, dus dat valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon irl gekocht: 2 paar Converse. De 1 van leer of nepleer en met wol gevoerd voor ¤25.
De ander het klassieke model ook voor ¤25
Beat that.
Onwijs toffe Vans voor ¤19 ook gewoon irl gekocht. Maar die heb ik aan Isgrim gegeven.
Ik heb gewoon veterschoenen nodig
Met een man winkelenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het soms wel tof om de stad in te gaan. Maar ik ben wel de ideale vriendin. Ik twijfel niet, loop snel door en hoef hooguit twee winkels in. Als ik met vriendinnen ga kan ik me soms echt enorm ergeren aan dat tempo.
Hier maar 4 cm meer in hoogte en vast veel meer in omvang, broeken waar standaard 15-20 cm afmoet dus weg modelquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:07 schreef minilot het volgende:
Stelletje zeurkousen!
Moet je eens proberen één meter zevenenvijftig hoog te zijn met mijn huidige kontomvang en dán kleren te kopen.
1,76 hier, en jaren lang echt eng dun geweest (geen eetprobleem gewoon mn model) vind maar eens broeken in maatje 27 in je lengte (eraf halen kan eraan is wat lastiger)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier maar 4 cm meer in hoogte en vast veel meer in omvang, broeken waar standaard 15-20 cm afmoet dus weg model
Ik wil ze wel overnemen. Maatje 37 hier.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:23 schreef liedetector het volgende:
Nogleren zwart witte allstars staan tot op de kuit (gaatje of 14?) amper gedragen want wat een werk (later kregen die dingen ritsen erin, valsspelers)
zoiets dus [ afbeelding ]
Makkelijk hoor, oordelen over een winkel die je niet kent.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
grinnikt, het duurste past echt het mooiste meneer (waar is je eigen inbreng man...)
39.... dus denk je net te groot....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wil ze wel overnemen. Maatje 37 hier.
sja.... *zit op vingersquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:27 schreef derLudolf het volgende:
Heb wel es te horen gekregen dat ze dat hemd van ¤130 van niet aan we wouden verkopen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |