quote:
Puur het beeld of doet het geluid ook raar?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Meer mensen hier waar het beeld soms een blok geeft?
#teamKruimel bijvoorbeeldquote:
Beide. Even beeld weg en zo'n schuif er doorheen. Zal anders wel weer door die CI+ van Ziggo komenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Puur het beeld of doet het geluid ook raar?
Ik zie mijn scherm nl niet, maar mn geluid doet normaal.
Wij hebben Ziggo, maar geen problemen, vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:15 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Beide. Even beeld weg en zo'n schuif er doorheen. Zal anders wel weer door die CI+ van Ziggo komen
Zou kunnen, heb je het dan ook tijdens de reclame?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:15 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Beide. Even beeld weg en zo'n schuif er doorheen. Zal anders wel weer door die CI+ van Ziggo komen
maar wel mooi bereik en zeker niet op veiligquote:
dan begrijp je niet waar dit lied over gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:25 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind Julie wel het beste. Moet alleen lachles hebben.
Dat klopt. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan begrijp je niet waar dit lied over gaat
kindje dat zijn pappa kwijt isquote:
dit jaquote:
Kruimelquote:
Ik was eerlijk gezegd vergeten dat ik Selenay had geadopteerdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
felicitaties aan Nizno en iBenny met jullie kindjes in de finale
Tijdens de reclame niet. Gelukkig heeft het zichzelf opgelost na de reclamequote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb je het dan ook tijdens de reclame?
ah ik zou net vragen of ik al er uit lagquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
felicitaties aan Nizno en iBenny met jullie kindjes in de finale
Dan lijkt het toch eerder aan het signaal van het programma te liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Tijdens de reclame niet. Gelukkig heeft het zichzelf opgelost na de reclame
hier kun je natuurlijk maar 1 standaard antwoord op geven.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
eensquote:
dit zijn battles, geen BA's, een beetje niveau moet er nu wel zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:49 schreef iBenny het volgende:
Het is ook echt een pleurisnummer om te zingen
Ik geen van vieren, als ik deze uitvoering van het nummer ook meetel.quote:
ik ook niet.quote:
Oh denk je datquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik denk dat ze de sing-off niet doorkomt
niet heel erg, meer kans dat Jaco door gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
wat jammer dat deze leuke meiden tegen elkaar moeten
quote:
En terug!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, hierover ook...
[..]
[..]
*high five geeft
Zakariaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:09 schreef iBenny het volgende:
Er moet natuurlijk ook een jongen in de liveshow staan...
past toch helemaal niet, een heel klein jongetje met een bijna-vrouwquote:
Quote. Voor ergens in mei.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Idolsleuk om de audities te bekijken, maar ik ga absoluut niet het seizoen uitkijken
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:18 schreef Nizno het volgende:
Kan de spanning niet meer aan, en nog erger, ben de afstandsbediening kwijt geraakt aan mn vriendin die nu sbs kijkt.
Toen ik in de brugklas zat, kwamen de jongens in mijn klas net tot aan mijn schouders. En ik ben niet echt heel groot. 1.69.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
past toch helemaal niet, een heel klein jongetje met een bijna-vrouw
Lange kuur!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
nog twee dagen en ik mag weer wijn drinken
ik ben inmiddels genezen, maar ik voel me nog steeds niet goedquote:
Griep?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben inmiddels genezen, maar ik voel me nog steeds niet goed
ik heb nog nooit langer dan 3 dagen griep gehad, nu al zeker drie wekenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Griep?
Heb ik 5 weken last van gehad, nog niet helemaal bij stem.
heb ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
je hoeft niet te kijkenquote:
Yupquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:30 schreef Nizno het volgende:
Ben ik door met Jaco?
Kan het niet uit de posts halen hier...
Annaquote:
ah gelukkigquote:
Die begint al zo jong met het verkeerd dragen van een tas, zij moet straks naar de fysio.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer. Die tas![]()
zij is echt zo schattigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die begint al zo jong met het verkeerd dragen van een tas, zij moet straks naar de fysio.
Sowieso een handtas, zo'n grafhekel aanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die begint al zo jong met het verkeerd dragen van een tas, zij moet straks naar de fysio.
Zo zie je echt veel meiden lopen. Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
zou een voordeel voor haar kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
Arme Pien. Zo tussen twee van die extrinsieke figuren
Kinderen met een oma-stijlquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo zie je echt veel meiden lopen. Ziet er niet uit.
Met dr tasje...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:34 schreef Max23 het volgende:
Wat een ongelooflijk schijtkind. Om te kotsen
Hear hearquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:34 schreef Max23 het volgende:
Wat een ongelooflijk schijtkind. Om te kotsen
Die slaat Martijn met haar tas als ze niet doorgaatquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vind alles prima, zolang bomkoffermeisje maar niet doorgaat
Dat is die met dat theatrale flauwvalhandje tijdens het zingen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vind alles prima, zolang bomkoffermeisje maar niet doorgaat
ditquote:
ze klinkt kleiner dan ze isquote:
Maar Jacco is een jongentje en daar moet er verplicht minimaal 1 van in de finalequote:
dit dusquote:
Nja. Hij hoorde niet bij de beste tweequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien, maar het is wel een leuk joch
hierquote:
ik was er ook bijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
ik was erbij toen Michael Jackson optrad(dan kunnen jullie berekenen hoe oud ik ongeveer ben)
1997 als ik me niet vergisquote:
was inderdaad zo ongeveer dat jaar. Ik zat helaas ergens helemaal achterin en zag heel weinig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
1997 als ik me niet vergisde 5e van de totaal 5, allen daarvoor waren uitverkocht. Wat een heerlijke tijd, concerten zonder dat iemand voor je staat die je uitzicht bederft met een telefoon.
ik stond nagenoeg vooraan. De eerste 100 (?) mochten in een afgesloten vak helemaal voor, ik stond daar direct achter.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
was inderdaad zo ongeveer dat jaar. Ik zat helaas ergens helemaal achterin en zag heel weinig.
Wow, dat was vast heel erg tofquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik stond nagenoeg vooraan. De eerste 100 (?) mochten in een afgesloten vak helemaal voor, ik stond daar direct achter.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |