quote:
Puur het beeld of doet het geluid ook raar?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Meer mensen hier waar het beeld soms een blok geeft?
#teamKruimel bijvoorbeeldquote:
Beide. Even beeld weg en zo'n schuif er doorheen. Zal anders wel weer door die CI+ van Ziggo komenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Puur het beeld of doet het geluid ook raar?
Ik zie mijn scherm nl niet, maar mn geluid doet normaal.
Wij hebben Ziggo, maar geen problemen, vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:15 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Beide. Even beeld weg en zo'n schuif er doorheen. Zal anders wel weer door die CI+ van Ziggo komen
Zou kunnen, heb je het dan ook tijdens de reclame?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:15 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Beide. Even beeld weg en zo'n schuif er doorheen. Zal anders wel weer door die CI+ van Ziggo komen
maar wel mooi bereik en zeker niet op veiligquote:
dan begrijp je niet waar dit lied over gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:25 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind Julie wel het beste. Moet alleen lachles hebben.
Dat klopt. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan begrijp je niet waar dit lied over gaat
kindje dat zijn pappa kwijt isquote:
dit jaquote:
Kruimelquote:
Ik was eerlijk gezegd vergeten dat ik Selenay had geadopteerdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
felicitaties aan Nizno en iBenny met jullie kindjes in de finale
Tijdens de reclame niet. Gelukkig heeft het zichzelf opgelost na de reclamequote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb je het dan ook tijdens de reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |