Gvd noelquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oeeh lekker pittig dametje hoor jij hihixD
Hangt hier om de hoek een poster met Noel Gallagher, weet verder niet hoe of wat maar moest aan jou denkenquote:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hangt hier om de hoek een poster met Noel Gallagher, weet verder niet hoe of wat maar moest aan jou denken.
Ga je mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Noel Gallagher Concert - 18 apr '16 Live in concert in A'dam
oh dit zeker
dunno what u r talking aboutquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stop, straks ziet dingens dit en wordt ze mad op mij.
Hoeveel lijkt ze op jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel lijkt ze op jou?
Tevens HOLY FUCK-100%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die ken ik al![]()
Zou je doen als je 10 miljoen zou winnen in Staatsloterij?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd.
En nog een gvd voor het winnen van welgeteld ¤10 in de Staatsloterij.
We hebben zelfde haarkleur ;sssssquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd.
En nog een gvd voor het winnen van welgeteld ¤10 in de Staatsloterij.
Ik kan daar elke dag wel over dromen en het niet zat wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je doen als je 10 miljoen zou winnen in Staatsloterij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |