Op verzoek van mijn vriend. Een livetopic van de beste serie aller tijden volgens JR.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat er een live-topic komt
Puik planquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zal dit tijdelijk als livetopic fungeren
Mount Currahee
Een OP is overrated. Jezus. Wie maakt zich vandaag de dag nou nog druk om een fucking OPquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een geweldige OP. Ik ben blij dat Doublepain dit aan jou overliet, want dit is geweldig.
Doublepain.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een OP is overrated. Jezus. Wie maakt zich vandaag de dag nou nog druk om een fucking OP
Hij is nu vol in beeld jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:10 schreef Hyperdude het volgende:
Is toch met die zak hooi van F.R.I.E.N.D.S.?
We kunnen ze hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde dat enkel zodat de TV mods niet gaan zeiken
Zou wel Typisch zijn, sluiten omdat de VBLers buiten de grenzen komen want ja dat kan gevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen ze hebben.
En als ze dit op slot gooien, gaan we toch lekker naar de SC. Lood om oud ijzer.
Ik vind jou een beetje de Rachel van VBL.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje de Ross van VBL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |