abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160629602
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijn 'ziekte' is ASS. Oftewel: sociaal wat moeilijker in de omgang (verlegen/bescheiden) en lastig nieuwe contacten aangaan, maar als ik ze eenmaal heb gaat 't wel goed/normaal. Vandaag trouwens alles behalve eenzaam gevoeld, samen met mijn vader op stap geweest en afgesloten met ergens wat eten. Ik zou alle activiteiten van vandaag ook prima in mijn eentje kunnen doen, maar dan waren ze minder leuk en we waren eigenlijk ook non-stop aan het praten en dat gaat een beetje lastig in je eentje; tegen wie moet ik alles zeggen? Random mensen op straat? Mezelf en dus gedachten? :P. Dus ja, soms is samen dingen ondernemen leuker wat je normaal minder snel doet in je uppie, en het kan nog leuker worden als je een relatie hebt met diegene want ik lig vanavond niet knuffelend en met een glaasje sap met mijn vader op de bank ;)
Weet ik, ik was soortige van sarcastisch...
pi_160631556
Elke dag
i fok jour momma!
pi_160660507
Op me werk voel ik me erg eenzaam terwijl ik dan juist mensen om me heen heb alleen contact met ze heb ik niet.

Als ik thuis in me eentje zit totaal geen last van.
  woensdag 16 maart 2016 @ 23:01:49 #79
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160727411
Op dit moment voel ik me vrij eenzaam, omdat er een paar vriendschappen zijn verwatert waarvan ik dacht dat het close vriendschappen waren. De nasleep ervan is een nogal k*t en eenzaam gevoel.

Toch ben ik wel bezig met kijken hoe ik nieuwe contacten kan leggen, in de vorm van activiteiten/hobby's. Ik hoop en vermoed dat ook dat dit 'gelukkig' van tijdelijke aard zal zijn.
With love :*
pi_160728938
Ik voel mij eenzaam als ik mij tussen heel veel mensen begeef maar eigenlijk niemand ken maar de rest wel met elkaar omgaat. Het gevoel dat je er niet tussen hoort en komt.
pi_160728958
Ik ongeveer na 5 dagen zonder contact.
pi_160731143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ongeveer na 5 dagen zonder contact.
Ik ook zoiets, maar dan wel echt helemaal zonder. Dus ook geen verblijf bij ouders, maar thuiszitten als een kluizenaar.
pi_160731219
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 08:41 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik ook zoiets, maar dan wel echt helemaal zonder. Dus ook geen verblijf bij ouders, maar thuiszitten als een kluizenaar.
En whatsapp dan? FOK!?
pi_160731350
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 08:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

En whatsapp dan? FOK!?
Whatsapp telt voor mij niet mee, ik heb vrijwel nooit hele gesprekken via Whatsapp.
FOK! telt alleen voorzover ik daar dingen vertel die ik echt kwijt moest, zoals bij vrienden. Maar virtueel contact telt voor mij niet erg zwaar. Vind het fijner als ik met een vriendin kan bellen en kan kletsen dan wanneer ik alleen maar zit te appen. FOK! kan daarentegen best een goede anonieme klaagbaak zijn, maar het voelt voor mij niet als 'echt' contact, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_160731529
Ik werk momenteel volledig thuis aan mijn scriptie en moet zeggen dat ik wel veel momenten van eenzaamheid heb op dit moment. Huisgenoten en vrienden zitten op school of zijn aan het werk. Ik weet wel dat ik heel de dag aan mijn scriptie kan werken, maar je mist tussendoor toch even een praatje met iemand ofzo. Ik zal blij zijn als die scriptie achter de rug is en ik mij weer tussen de mensheid kan begeven. :')
pi_160731665
Heel snel. Ik ga ook bewust contact opzoeken als ik een hele dag met niemand gepraat heb (scriptie). Dan word ik helemaal blij van een gesprekje met een oudere man in een eettentje, of een grapje wat ik maak met een caissière ofzo. Ik word er blij van als andere mensen blij zijn, dus de UB is nogal een deprimerend krot voor mij. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_160731754
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:24 schreef Sarasi het volgende:
Heel snel. Ik ga ook bewust contact opzoeken als ik een hele dag met niemand gepraat heb (scriptie). Dan word ik helemaal blij van een gesprekje met een oudere man in een eettentje, of een grapje wat ik maak met een caissière ofzo. Ik word er blij van als andere mensen blij zijn, dus de UB is nogal een deprimerend krot voor mij. :P
Zeer herkenbaar. Gisteren een uur gehangen op de bank van mijn huisgenoot en ik had meteen weer volle positieve energie voor een dag. Heel de dag staren naar zo'n word-document is gewoon echt niet goed.
pi_160732241
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 08:41 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja, het zo lang niet gesproken hebben dat het onnatuurlijk voelt wanneer je drie woorden moet zeggen tegen het kassameisje.
pi_160732596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:24 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb dat ook wel enigszins, ik ga vriendinnen bellen als ik echt niemand heb gezien voor een paar dagen. Maar meestal heb ik dat soort contact automatisch wel als ik thuis zit, dus dan valt het gevoel van eenzaamheid ook wel mee.
pi_160740892
-hilarisch, heus-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 17-03-2016 16:43:51 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160741782
Op een meer serieuze noot dan: Ik voel me eenzaam wanneer ik een paar avonden achtereenvolgens alleen thuis zit. Nu gebeurt me dat eigenlijk zelden meer omdat mijn huis een soort van opvangcentrum is geworden. :') Ik ben meestal wel onder de mensen, maar als ik me eenzaam begin te voelen kan ik eigenlijk altijd wel iemand optrommelen om ergens een drankje te drinken oid.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:27:08 #92
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_160792451
Hm ik voel me nu bijna nooit/ niet eenzaam. Ik heb er een gewoonte van gemaakt dat ik het alleen maar leuk vind als ik anderen gelukkig zie op foto's of op straat. Dan zie je tussen al die ellende op de wereld toch nog mensen die lief zijn voor elkaar. Jezelf vergelijken met die mensen doe ik nooit... Ik bedenk dan altijd van 'hé eigenlijk is het leven helemaal niet zo slecht en denk ik gelijk aan alle mensen die van mij houden :P en wat ik nu allemaal wel niet heb...'

Dus ja ik zit gewoon heel lekker in mijn vel en denk alleen maar optimistisch. In het verleden alles behalve hoor... Maar ik ben ook heel goed geholpen door een hele wijze man. Was geen arts of psycholoog maar wist toch mijn ogen te openen op de meest miraculeuze wijze.

Wist je dat ik zelfs heel gelukkig werd toen ik mijn ex met een nieuwe vriendin zag. Jeetje wat een gevoel was dat om hem weer blij te zien. Word daarom hier weleens voor gek verklaard :P Sommigen beweren dat ik mezelf voor de gek houd. Nouja :')

Heb trouwens ook mijn dipmomenten maar ik voel me nooit echt eenzaam meer.
pi_160793701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef -Phineas- het volgende:
Hm ik voel me nu bijna nooit/ niet eenzaam. Ik heb er een gewoonte van gemaakt dat ik het alleen maar leuk vind als ik anderen gelukkig zie op foto's of op straat. Dan zie je tussen al die ellende op de wereld toch nog mensen die lief zijn voor elkaar. Jezelf vergelijken met die mensen doe ik nooit... Ik bedenk dan altijd van 'hé eigenlijk is het leven helemaal niet zo slecht en denk ik gelijk aan alle mensen die van mij houden :P en wat ik nu allemaal wel niet heb...'

Dus ja ik zit gewoon heel lekker in mijn vel en denk alleen maar optimistisch. In het verleden alles behalve hoor... Maar ik ben ook heel goed geholpen door een hele wijze man. Was geen arts of psycholoog maar wist toch mijn ogen te openen op de meest miraculeuze wijze.

Wist je dat ik zelfs heel gelukkig werd toen ik mijn ex met een nieuwe vriendin zag. Jeetje wat een gevoel was dat om hem weer blij te zien. Word daarom hier weleens voor gek verklaard :P Sommigen beweren dat ik mezelf voor de gek houd. Nouja :')

Heb trouwens ook mijn dipmomenten maar ik voel me nooit echt eenzaam meer.
Dit soort mensen _O_
pi_160806877
Hoor net dat mijn ouders andere plannen hebben met Pasen dus ik ben beide dagen alleen. Broer geeft niks om Pasen dus komt waarschijnlijk ook niet. Normaal 2 dagen alleen doorbrengen geen probleem, maar het zijn toch feestdagen en om nou uitgebreid te gaan koken in mijn uppie en daarna in mijn uppie op te eten.. ;( heb al genoeg hangdagen dus zie best op tegen deze paasdagen.
pi_160807040
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:01 schreef Deezertje het volgende:
Hoor net dat mijn ouders andere plannen hebben met Pasen dus ik ben beide dagen alleen. Broer geeft niks om Pasen dus komt waarschijnlijk ook niet. Normaal 2 dagen alleen doorbrengen geen probleem, maar het zijn toch feestdagen en om nou uitgebreid te gaan koken in mijn uppie en daarna in mijn uppie op te eten.. ;( heb al genoeg hangdagen dus zie best op tegen deze paasdagen.
Lekker geloofwaardig. Je hebt nog een week om iets te regelen maar je weet nu al dat je alleen bent. Kennelijk wil je liever ook gewoon alleen zijn.
pi_160807097
Pasen als eenzame feestdagen zien. :') Je begint nu wel erg dramatisch te worden.
  zondag 20 maart 2016 @ 13:14:06 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160807119
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:09 schreef Xa1pt het volgende:

Lekker geloofwaardig. Je hebt nog een week om iets te regelen maar je weet nu al dat je alleen bent. Kennelijk wil je liever ook gewoon alleen zijn.
Dat dus. Lekker jezelf wentelen in je eenzaamheid. Bij voorbaat al. Omdat Pasen, want dat zijn zo'n enorm belangrijke feestdagen. Vier de lente, desnoods bij de bouwmarkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160807160
Het is maar Pasen hoor, geen kerstmis. Met kerst alleen zijn is kut ja, maar pasen? Ik ken echt niemand die daar iets mee doet. En anders ga je toch gewoon naar de kerk? Wie weet kom je iemand tegen? (ja dat kan ook als je niet gelovig bent)

Overigens vind ik het best normaal dat je ouders hun eigen leven hebben en jij het jouwe. Ze zijn er niet om jou te vermaken, dat moet je zelf doen.
pi_160807290
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:16 schreef DoubleDip het volgende:
Het is maar Pasen hoor, geen kerstmis. Met kerst alleen zijn is kut ja, maar pasen? Ik ken echt niemand die daar iets mee doet. En anders ga je toch gewoon naar de kerk? Wie weet kom je iemand tegen? (ja dat kan ook als je niet gelovig bent)

Overigens vind ik het best normaal dat je ouders hun eigen leven hebben en jij het jouwe. Ze zijn er niet om jou te vermaken, dat moet je zelf doen.
Supermarkt heeft hogere omzet met Pasen dan met Kerstmis? Verklaar je nader? En nee dat ze zelf plannen hebben is geen probleem, maar toch wordt je weer op je eenzaamheid gewezen als zelfs je eigen familie tijd anders besteed. Misschien boek ik nog wel snel een stedentripje naar Duitsland ofzo. Alleen zijn de meeste winkels dicht tijdens Pasen :P
pi_160807331
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Supermarkt heeft hogere omzet met Pasen dan met Kerstmis? Verklaar je nader? En nee dat ze zelf plannen hebben is geen probleem, maar toch wordt je weer op je eenzaamheid gewezen als zelfs je eigen familie tijd anders besteed. Misschien boek ik nog wel snel een stedentripje naar Duitsland ofzo. Alleen zijn de meeste winkels dicht tijdens Pasen :P
Het verschil tussen kerst en Pasen niet snappen. :')

Die eenzaamheid heb je toch echt aan jezelf te danken. Als jij daarom ongelukkig bent zul je actie moeten ondernemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')