abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160596558
Ophef over tweet van Tofik Dibi

Een opmerkelijke tweet van voormalig GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi over PVV-leider Wilders lokt hevige reacties uit op Twitter.

Bij een foto van de PVV-voorman met een koala plaatste Dibi de tekst: „Wanneer Je Wil Dat Een Soort Uitsterft & Een Soort Blijft Leven.”

Veel andere twitteraars interpreteren de tweet als een doodwens aan het adres van Wilders.

DeBertuzzz twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 16:06:52 Met terugkerende Jihadisten moeten we het gesprek aangaan en thee drinken, maar @geertwilderspvv wensen we gewoon dood. Zo rolt @TofikDibi reageer retweet
Dibi ontkent in een andere tweet echter dat dat de bedoeling van zijn tweet was. „Voor de domme sukkels: de tekst boven de foto slaat op @geertwilderspvv. Hij (!) wil koala's beschermen maar moslims zien verdwijnen,” schrijft hij. Ook op die tweet volgen weer een boel boze reacties. Dibi trekt er zich weinig van aan, getuige zijn volgende tweet:

Bron

De heer Dibi laat zijn ware aard blijken. En hij was volksvertegenwoordiger? Een man die keer op keer laat blijken Wilders graag onder de grond te zien liggen en zelfs in een gesprek met kaalkop Salahedinne zich liet ontglippen ik heb schijt aan alle Nederlanders. Stoer hoor zo'n relmarokkaan in de Tweede Kamer!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:50:36 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_160596625
Dibi probeert zichzelf te vinden. Dat doen wel meer mensen, maar Dibi is een publiek figuur, dus we moeten en zullen er allemaal deelgenoot van zijn...
pi_160596633
Koala's zijn toch geen bedreigde diersoort? Anders dan homo's in de moslimgemeenschap.
I´m back.
pi_160596652
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dibi probeert zichzelf te vinden. Dat doen wel meer mensen, maar Dibi is een publiek figuur, dus we moeten en zullen er allemaal deelgenoot van zijn...
Twitter leeft van de dagelijkse #ophef hè.
I´m back.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:52:10 #5
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160596667
Tofik is een beetje de weg kwijt volgens mij
RED ONS HENNIEGOD
pi_160596670
Wat een mongool, die Dibi.
(she/her)
pi_160596676
Handig gedaan wel ...
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:52:43 #8
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160596679
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Tofik is een beetje de weg kwijt volgens mij
Hij gaat helemaal van de verkeerde kant op.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160596684
maar de politie komt niet even bij hem op bezoek hoor.

verschil tussen alle moslims het land uit willen hebben of laten uitsterven, wat een mongool.
pi_160596689
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef BasEnAad het volgende:
Hmm, waarom bedek je het met de mantel der liefde? Dit geeft een in kijk in zijn ziel! Hij heeft nooit een cent gegeven om NL gezien zijn uitspraak 'ik heb schijt aan alle Nederlanders'. Hoe is zo'n persoon ooit in godsnaam in de volksvertegenwoordiging terecht gekomen? En hij heeft ons ook nog 3 ton aan wachtgeld gekost. Daar hadden we veel Nederlandse kindjes mee kunnen helpen in de vorm van een leuke fiets/sportabonnement.
pi_160596709
Ik vind die Dibi een vreemd wezen.
Hoe kan je nog steeds zó erg pro-moslim zijn, terwijl zij de reden zijn dat je bijna je hele leven je identiteit hebt moeten verstoppen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:54:32 #12
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_160596718
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:53 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Hmm, waarom bedek je het met de mantel der liefde? Dit geeft een in kijk in zijn ziel! Hij heeft nooit een cent gegeven om NL gezien zijn uitspraak 'ik heb schijt aan alle Nederlanders'. Hoe is zo'n persoon ooit in godsnaam in de volksvertegenwoordiging terecht gekomen?
Ja je kunt je ook wel druk maken over zo'n marginaal figuur, maar daar heb ik de energie niet voor.
pi_160596759
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef Physsic het volgende:
Hoe kan je nog steeds zó erg pro-moslim zijn, terwijl zij de reden zijn dat je bijna je hele leven je identiteit hebt moeten verstoppen.
Ja, dat filmpje laatst was wel quadrupple facepalm idd. Werd hij ondervraagd door één of andere moslimbroeder over zijn homoseksualiteit. Niet gezien?
I´m back.
pi_160596821
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat filmpje laatst was wel quadrupple facepalm idd. Werd hij ondervraagd door één of andere moslimbroeder over zijn homoseksualiteit. Niet gezien?
Ja, alleen kleine stukjes bij Pauw. Maar zo dacht ik er al langer over.
Hij heeft vaak kritiek op bepaalde mensen (bijvoorbeeld de Geenstijlreaguurders ofzo), terwijl die mensen over het algemeen geen enkel probleem hebben met zijn homoseksualiteit. En moslims, die dat wel hebben, blijft hij continue verdedigen.
pi_160596823
Een moslim die zich als zo'n slappe nicht gedraagt is sowieso niet slap te nemen. Een schande voor dit land en Marokko. Uitgekotst door iedereen behalve de grachtengordel.

Hét bewijs dat onderdrukking soms wel zou bijdragen aan een betere maatschappij.
pi_160596847
Tja, dat blijft toch een beetje het probleem van internet he, dat ook figuren toegang hebben die met veel moeite VMBO niveau 2 af kunnen maken.

- Het is nogal zwakzinnig om in "uitsterven" een doodsbedreiging te zien. Het geeft enkel aan dat je dat soort gedachtengoed liever ziet verdwijnen. Niets meer niets minder.
-Het is niet gericht aan de persoon Wilders maar aan z'n beweging/gedachtengoed.

Dibi heeft gelijk. En nu weekend. Kan het gepeupel weer een werkweek pallets stapelen op internet verwerken.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:00:47 #17
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160596865
Twitter... dat medium is echt zwaar over the hill.
pi_160596887
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, alleen kleine stukjes bij Pauw. Maar zo dacht ik er al langer over.
Hij heeft vaak kritiek op bepaalde mensen (bijvoorbeeld de Geenstijlreaguurders ofzo), terwijl die mensen over het algemeen geen enkel probleem hebben met zijn homoseksualiteit. En moslims, die dat wel hebben, blijft hij continue verdedigen.
Moet je eigenlijk een keer helemaal zien, zitten zoveel onderhuidse geniepige zaken in van die moslimbroeder interviewer, dat ik het echt te doen had met Tofik.
Helaas verpest-ie dan weer vaak.
I´m back.
pi_160596906
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, het is wel vaak vrij sneu idd.
I´m back.
pi_160596938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef gelly het volgende:
Tja, dat blijft toch een beetje het probleem van internet he, dat ook figuren toegang hebben die met veel moeite VMBO niveau 2 af kunnen maken.

- Het is nogal zwakzinnig om in "uitsterven" een doodsbedreiging te zien. Het geeft enkel aan dat je dat soort gedachtengoed liever ziet verdwijnen. Niets meer niets minder.
-Het is niet gericht aan de persoon Wilders maar aan z'n beweging/gedachtengoed.

Dibi heeft gelijk. En nu weekend. Kan het gepeupel weer een werkweek pallets stapelen op internet verwerken.
Maar is de Koala nou een bedreigde diersoort, gelly, of niet?
I´m back.
pi_160596941
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al die politici (en andere 'belangrijke' mensen) die regelmatig 'per ongeluk' iemand anders doodwensen. Binnen enkele minuten "was de Tweet niet zo bedoeld", "wilde geen ophef veroorzaken", "had dit niet verwacht" of "account was gehackt".

:')
pi_160596969
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar is de Koala nou een bedreigde diersoort, gelly, of niet?
Was bijna uitgestorven idd.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:05:15 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160596986
Die jongen is totaal de weg kwijt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef Physsic het volgende:
Stockholm syndroom.
pi_160596989
Tijd om met z'n allen aangifte te doen tegen Tofik Dibi dus. Tegen Geert Wilders kan men dat blijkbaar ook.
pi_160596998
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:05 schreef Infection het volgende:
Tijd om met z'n allen aangifte te doen tegen Tofik Dibi dus. Tegen Geert Wilders kan men dat blijkbaar ook.
Van wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')