abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:58:04 #51
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160620983
Bij L heb ik altijd maar vrij weinig van dat kokhalzen gemerkt. Soms verdwijnen er stukken in z'n mond waarvan ik me echt afvraag hoe hij dat in godsnaam doorgeslikt heeft. :? Alleen van brood kokhalst hij wel eens, denk omdat het een beetje plakt.

Malteser, ook prima toch zo. Hier een beetje combinatie. Je kan zijn eten steeds wat grover pureren en kijken of het dan beter gaat.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mariposas op 12-03-2016 21:13:26 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_160622103
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:43 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn voorzichtig aan begonnen met groente en fruit. Ik wilde graag gaan rapleyen, helaas is dat nog niet haalbaar. Hij gaat zo kokhalzen van 'een stukje' in zijn mond, dat hij ervan gaat spugen en hele flessen terug spuugt. En aangezien iedere cc telt...
Vandaag wel aan een banaan gelikt, gisteren aan een reepje flespompoen.
Ik bied dan daarna aan wat hij in zijn hand heeft gehad maar dan gepureerd. Dat gaat best goed!
Misschien is hij er ook gewoon nog niet aan toe. dat kan ook. De kokhalsreflexen zijn in het begin super aanwezig :D Wat leuk dat gelik en ontdek. Hier startte wij ook zo. Beetje harde dingen gegeven die hij nog niet stuk kreeg toen hij zo enorm zijn best deed niet ergens in te stikken, maar wel alvast kon ontdekken.

Elke CC telt.. en hij heeft nog aaaaaaaaaaaaaaaaaalle tijd van de wereld :D
Schudden voor gebruik
pi_160622122
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:46 schreef Hupje het volgende:
Fijn, Stippelrientje! Hier lijkt het eten steeds moeizamer te gaan. Fruit gaat meestal goed, brood wisselt van 1/4 tot 3/4 snee en avondeten gaat de laatste weken eigenlijk... niet. Vandaag voor het eerst kip aangeboden, hij heeft 2 minihapjes kip op en 2 rijstkorrels. En verder gooit hij wat op de grond, smeert wat op de tafel en zet het op een brullen :{.

Ook prima toch, Malteser?
Nu al vlees?
Schudden voor gebruik
  zaterdag 12 maart 2016 @ 21:36:21 #54
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160622260
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:33 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Nu al vlees?
Ehh, waarom niet ?! Gepureerde of fijngeplukte kip..
Net als vis.. Ik gaf mijn dochter rond 10 maanden bijvoorbeeld aardappeltjes, worteltjes en een stukje witvis (gekookt) en dat geprakt.. Smullen ! :)

Verder +1 op Selvaria :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160622271
Hupjes J. is al bijna 1. ;)

N. krijgt af en toe ook wel een stukje kip of gehakt als wij dat eten, met de pot mee toch?

Vis is hier trouwens grotere favoriet, zalm, kabeljauw, makreel, alles gaat er in met zoveel smaak, heerlijk om te zien. O+

Malteser, gewoon rustig aan en je gevoel en Twix volgen. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, alle tijd van de wereld inderdaad. ^O^
  zaterdag 12 maart 2016 @ 21:42:41 #56
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160622492
Wij hebben hier een waar fruitmonster, dat gaat er echt als een trein in (gepureerd, ik heb niet t geduld voor rapley). Groenten gaan nu ook steeds beter, vooral wortel is favoriet, een zoete aardappel of pompoen (zou t de kleur zijn?). Vlees heb ik m nog niet gegeven, eerst maar eens verschillende groenten eten. F eet nog niet met ons 'mee'. Ik heb van alles voor m in de vriezer in ijsblokjesbakjes ingevroren. Of meneer olvarit kookt voor m, ook prima, maar nu nog de vegavarianten.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 22:02:53 #57
409579 LuDann
All the way
pi_160623101
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:46 schreef Hupje het volgende:
Fijn, Stippelrientje! Hier lijkt het eten steeds moeizamer te gaan. Fruit gaat meestal goed, brood wisselt van 1/4 tot 3/4 snee en avondeten gaat de laatste weken eigenlijk... niet. Vandaag voor het eerst kip aangeboden, hij heeft 2 minihapjes kip op en 2 rijstkorrels. En verder gooit hij wat op de grond, smeert wat op de tafel en zet het op een brullen :{.

Ook prima toch, Malteser?
Ik denk dat onze baby's stiekem verwant zijn. :P

Pff, ik houd het even niet bij met bijlezen mensen. Man werd de dag nadat ik thuiskwam uit het ziekenhuis erg ziek en ik heb er een keelontsteking bovenop. Vandaag kwamen de schoonouders 'helpen' maar dat was geen ander bezoek dan normaal, eigenlijk. Erg vermoeiend. :')

Maar wat wel leuk is is dat Wolk zwaait. O+ Denken we. :P Als we zwaaien dan steekt ze haar vuist in de lucht en schudt ermee. Close enough. :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 maart 2016 @ 22:43:59 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160624378
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:02 schreef LuDann het volgende:
Pff, ik houd het even niet bij met bijlezen mensen. Man werd de dag nadat ik thuiskwam uit het ziekenhuis erg ziek en ik heb er een keelontsteking bovenop.
je weerstand is helemaal naar de klote. probiotica, vitamine c + d extra slikken en een paracetamolspiegel opbouwen :*

/terugsluipt naar de dreumessen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 12 maart 2016 @ 23:32:30 #59
409579 LuDann
All the way
pi_160626040
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

je weerstand is helemaal naar de klote. probiotica, vitamine c + d extra slikken en een paracetamolspiegel opbouwen :*

/terugsluipt naar de dreumessen
Probiotica is wel een goed idee nog ja. :Y

Gefeliciteerd nog(maals) met je dreumes, wat is het hard gegaan zeg!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 maart 2016 @ 23:36:26 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160626172
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef LuDann het volgende:

[..]

Probiotica is wel een goed idee nog ja. :Y

Gefeliciteerd nog(maals) met je dreumes, wat is het hard gegaan zeg!
thanks, ja is heel hard gegaan. Ik liep van 't week door de blokker hier op 't wc en toen zei de kassadame: "nu al weer een jaar?! ik zie je nog lopen met je dikke buik' en ja. Ik weet nog precies aan wie, en waar ik voor 't eerst vertelde dat ik (weer) zwanger was. En nu ben ik zomaar weer langvoedster O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_160629455
slapen jullie allemaal uit op zondag ofzo?

Wij hebben vannacht geexperimenteerd met slapen. Ik heb op de bank geslapen en de duutser naast de kleine in de hoop dat hij dan minder vaak wakker zou worden. Niet zo'n goed resultaat, T kwam nog steeds elk uur ongeveer. Het voordeel was dat ik gelijk weer kon gaan slapen, zonder hem te hoeven sussen. Het nadeel is dat ik de hele voeding wakker moest blijven, en er na een voeding uit moest.

We moeten dit echt doorbreken, maar ikw eet niet zo goed hoe. Ik krijg het idee dat hij mij gebruikt als levende speen. Een echte speen wil hij helaas niet....
  zondag 13 maart 2016 @ 08:31:41 #62
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160629475
Hier ook geen uitslapen, L was vroeg wakker want zijn nacht begon gisteren al om 17:00 uur. Had z'n middagslaapje gemist.

Wat lastig jägar. L heeft mij ook vaak als speen gebruikt, laatste tijd iets minder. Wilt hij wel een pinkje? Ik kan me voorstellen dat het niet te doen is, al maandenlang elk uur wakker worden. Ben je hem afgelopen nacht wel elke keer gaan voeden? Je zou eens kunnen overwegen een hele nacht afzijdig te blijven en dat de Duitser dan een flesje geeft.
pi_160629501
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 08:31 schreef Mariposas het volgende:
Hier ook geen uitslapen, L was vroeg wakker want zijn nacht begon gisteren al om 17:00 uur. Had z'n middagslaapje gemist.

Wat lastig jägar. L heeft mij ook vaak als speen gebruikt, laatste tijd iets minder. Wilt hij wel een pinkje? Ik kan me voorstellen dat het niet te doen is, al maandenlang elk uur wakker worden. Ben je hem afgelopen nacht wel elke keer gaan voeden? Je zou eens kunnen overwegen een hele nacht afzijdig te blijven en dat de Duitser dan een flesje geeft.
ik heb wel elk uur gevoed. Het probleem is dat hij ook geen flesje blieft...

Het valt me mee hoe moe ik ben, maar het is wel ontzettend frustrerend. Ik zou nu ook bijvoorbeeled echt niet kunnen werken...Of in ieder geval mijn werk niet kunnen doen.

Ik heb het idee dat we in een soort cirkel zitten die doorbroken moet worden, maar hoe we die doorbreken weet ik nog niet zo goed...
pi_160629508
Zondag blijf ik altijd wel langer liggen ja!

Geen last van tandjes zei ik he? Dom :') Vannacht ineens hard huilen! Ontroostbaar ;( 't was even dommelen, dan weer huilen, even dommelen, krijsen. Toch maar een zetpil gegeven en toen sliep ze vrij snel verder. Nu is ze gewoon weer blij.

Lastig Jagar! Ik heb ook geen tips voor je ben ik bang..
pi_160629601
Lastig jager, maar ik denk ook niet dat zoiets na 1 nacht al werkt. Ik zou het een paar nachten proberen, kijken of het dan beter gaat.

Pakt hij een fles met afgekolfde melk ook niet? Dan zou je dat met rijstebloem kunnen proberen. Of anders is in zijn eigen kamer slapen misschien ook nog een optie om te proberen? Dat heeft bij O wel geholpen, die werd wakker van ons op de een of andere manier. Als hij naast me in slaap valt is hij altijd na drie kwartier weer wakker. Dan moet je hem s nachts wel terugbrengen, maar de rest van de tijd slapen jullie beter, als het werkt. Sterkte!
pi_160629608
Lastig Jagar! Ik zou ook niet goed weten hoe je dat kunt doorbreken.

Fijn dat de zetpil hielp IMA!

Ik had gister een bruiloft van een collega en was om half 3 pas thuis. Om half 5 en half 6 wilde N. drinken en om half 8 weer en ben ik dus maar opgestaan. Dit wordt een lange dag gok ik :s)
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160629618
Wij liggen ook nog in bed! Maar van uitslapen is geen sprake, Ketel is al bijna anderhalf uur wakker.

Kan me voorstellen dat het erg zwaar is Jagär. :* En raar hoe je lichaam daar toch aan went he? Het verbaast mij ook hoe ik toch nog steeds redelijk functioneer met 2-3 voedingen per nacht.

Sterkte met de tandjes IMA! *) :*

Beterschap voor LuDann en LuMann. :*
pi_160629658
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik niet Lionne, maar er is zelfs een topic :)
OUD / Alles over wasbare luiers - deel 6
dank u
pi_160629673
uitslapen?? baby was om stipt 7 uur wakker en dl om 06.45 aan mijn bed. dus ben al weer even op ;)
  zondag 13 maart 2016 @ 09:03:48 #70
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160629681
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 08:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb wel elk uur gevoed. Het probleem is dat hij ook geen flesje blieft...

Het valt me mee hoe moe ik ben, maar het is wel ontzettend frustrerend. Ik zou nu ook bijvoorbeeled echt niet kunnen werken...Of in ieder geval mijn werk niet kunnen doen.

Ik heb het idee dat we in een soort cirkel zitten die doorbroken moet worden, maar hoe we die doorbreken weet ik nog niet zo goed...
Als je het patroon wilt doorbreken zou ik in elk geval stoppen met elk uur voeden.
pi_160629713
Soort van kleine hooligan dus, LuDann? ;)
Balen dat het jullie zo tegenzit. Kun je geen concrete hulp vragen aan je (schoon)ouders? 'Goh, nu je hier toch bent, zou je misschien aardappels willen schillen/de was doen/stofzuigen?' Maar dat zul je vast al geprobeerd hebben.

Hier geen uitslapen, hoor, Jagar. Nu de kuur van J voorbij is, is het ook weer voorbij met de betere nachten (kennelijk werd hij moe van de penicilline). Dus laat erin, 2 voedingen en vroeg weer paraat. Maar gelukkig is hij wel weer gezellig (en ligt er nu weer in).
Vanmiddag gaan we weer oefenen op de fiets, vorige maand zakte hij steeds opzij in het zitje. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Edit: Jagar, ik heb best wat ideeën opgedaan uit het boek Lekker slapen zonder huilen van Elizabeth Pantley. Nooit echt doorgezet, dus of het zou helpen voor doorslapen weet ik niet, maar ik ben nu 's nachts in ieder geval geen levende speen (meer).
pi_160629834
Uitslapen? Wat is dat? Sinds de derde ziekenhuisopname is Twix' doorslaapfunctie stuk. En behoorlijk ook. :O
Man slaapt nog, ik ben met Twix naar beneden gegaan. Want hij moet weer de hele week werken en heeft de hele week gewerkt. Dus hij heeft zijn slaap nodig.
pi_160629882
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:23 schreef Malteser het volgende:
Uitslapen? Wat is dat? Sinds de derde ziekenhuisopname is Twix' doorslaapfunctie stuk. En behoorlijk ook. :O
Man slaapt nog, ik ben met Twix naar beneden gegaan. Want hij moet weer de hele week werken en heeft de hele week gewerkt. Dus hij heeft zijn slaap nodig.
hier is mister L ook net zijn bed uit. Hij moet vanavond werken, dus hij mocht uitslapen.
pi_160629892
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Als je het patroon wilt doorbreken zou ik in elk geval stoppen met elk uur voeden.
ja, dat wil ik ook doen. Alleen 'snachts is mijn doorzettingsvermogen niet zo groot. Maar, het is inderdaad tijd om de boel op de schop te gooien hier...Vandaag maar eens goed nadenken hoe we dat gaan doen.
pi_160629896
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
slapen jullie allemaal uit op zondag ofzo?

Wij hebben vannacht geexperimenteerd met slapen. Ik heb op de bank geslapen en de duutser naast de kleine in de hoop dat hij dan minder vaak wakker zou worden. Niet zo'n goed resultaat, T kwam nog steeds elk uur ongeveer. Het voordeel was dat ik gelijk weer kon gaan slapen, zonder hem te hoeven sussen. Het nadeel is dat ik de hele voeding wakker moest blijven, en er na een voeding uit moest.

We moeten dit echt doorbreken, maar ikw eet niet zo goed hoe. Ik krijg het idee dat hij mij gebruikt als levende speen. Een echte speen wil hij helaas niet....
Is het troost wat hij zoekt of echt honger? Krijgt hij wel genoeg voeding binnen over de hele dag?
Ik heb hier met A namelijk het idee dat dat niet zo is en hij dat 's nachts in wil halen. Echte tips heb ik helaas niet.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')