Misschien is hij er ook gewoon nog niet aan toe. dat kan ook. De kokhalsreflexen zijn in het begin super aanwezigquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:43 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn voorzichtig aan begonnen met groente en fruit. Ik wilde graag gaan rapleyen, helaas is dat nog niet haalbaar. Hij gaat zo kokhalzen van 'een stukje' in zijn mond, dat hij ervan gaat spugen en hele flessen terug spuugt. En aangezien iedere cc telt...
Vandaag wel aan een banaan gelikt, gisteren aan een reepje flespompoen.
Ik bied dan daarna aan wat hij in zijn hand heeft gehad maar dan gepureerd. Dat gaat best goed!
Nu al vlees?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:46 schreef Hupje het volgende:
Fijn, Stippelrientje! Hier lijkt het eten steeds moeizamer te gaan. Fruit gaat meestal goed, brood wisselt van 1/4 tot 3/4 snee en avondeten gaat de laatste weken eigenlijk... niet. Vandaag voor het eerst kip aangeboden, hij heeft 2 minihapjes kip op en 2 rijstkorrels. En verder gooit hij wat op de grond, smeert wat op de tafel en zet het op een brullen.
Ook prima toch, Malteser?
Ehh, waarom niet ?! Gepureerde of fijngeplukte kip..quote:
Ik denk dat onze baby's stiekem verwant zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:46 schreef Hupje het volgende:
Fijn, Stippelrientje! Hier lijkt het eten steeds moeizamer te gaan. Fruit gaat meestal goed, brood wisselt van 1/4 tot 3/4 snee en avondeten gaat de laatste weken eigenlijk... niet. Vandaag voor het eerst kip aangeboden, hij heeft 2 minihapjes kip op en 2 rijstkorrels. En verder gooit hij wat op de grond, smeert wat op de tafel en zet het op een brullen.
Ook prima toch, Malteser?
je weerstand is helemaal naar de klote. probiotica, vitamine c + d extra slikken en een paracetamolspiegel opbouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:02 schreef LuDann het volgende:
Pff, ik houd het even niet bij met bijlezen mensen. Man werd de dag nadat ik thuiskwam uit het ziekenhuis erg ziek en ik heb er een keelontsteking bovenop.
Probiotica is wel een goed idee nog ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
je weerstand is helemaal naar de klote. probiotica, vitamine c + d extra slikken en een paracetamolspiegel opbouwen![]()
/terugsluipt naar de dreumessen
thanks, ja is heel hard gegaan. Ik liep van 't week door de blokker hier op 't wc en toen zei de kassadame: "nu al weer een jaar?! ik zie je nog lopen met je dikke buik' en ja. Ik weet nog precies aan wie, en waar ik voor 't eerst vertelde dat ik (weer) zwanger was. En nu ben ik zomaar weer langvoedsterquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Probiotica is wel een goed idee nog ja.
Gefeliciteerd nog(maals) met je dreumes, wat is het hard gegaan zeg!
ik heb wel elk uur gevoed. Het probleem is dat hij ook geen flesje blieft...quote:Op zondag 13 maart 2016 08:31 schreef Mariposas het volgende:
Hier ook geen uitslapen, L was vroeg wakker want zijn nacht begon gisteren al om 17:00 uur. Had z'n middagslaapje gemist.
Wat lastig jägar. L heeft mij ook vaak als speen gebruikt, laatste tijd iets minder. Wilt hij wel een pinkje? Ik kan me voorstellen dat het niet te doen is, al maandenlang elk uur wakker worden. Ben je hem afgelopen nacht wel elke keer gaan voeden? Je zou eens kunnen overwegen een hele nacht afzijdig te blijven en dat de Duitser dan een flesje geeft.
dank uquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik niet Lionne, maar er is zelfs een topic
OUD / Alles over wasbare luiers - deel 6
Als je het patroon wilt doorbreken zou ik in elk geval stoppen met elk uur voeden.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb wel elk uur gevoed. Het probleem is dat hij ook geen flesje blieft...
Het valt me mee hoe moe ik ben, maar het is wel ontzettend frustrerend. Ik zou nu ook bijvoorbeeled echt niet kunnen werken...Of in ieder geval mijn werk niet kunnen doen.
Ik heb het idee dat we in een soort cirkel zitten die doorbroken moet worden, maar hoe we die doorbreken weet ik nog niet zo goed...
hier is mister L ook net zijn bed uit. Hij moet vanavond werken, dus hij mocht uitslapen.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:23 schreef Malteser het volgende:
Uitslapen? Wat is dat? Sinds de derde ziekenhuisopname is Twix' doorslaapfunctie stuk. En behoorlijk ook.![]()
Man slaapt nog, ik ben met Twix naar beneden gegaan. Want hij moet weer de hele week werken en heeft de hele week gewerkt. Dus hij heeft zijn slaap nodig.
ja, dat wil ik ook doen. Alleen 'snachts is mijn doorzettingsvermogen niet zo groot. Maar, het is inderdaad tijd om de boel op de schop te gooien hier...Vandaag maar eens goed nadenken hoe we dat gaan doen.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als je het patroon wilt doorbreken zou ik in elk geval stoppen met elk uur voeden.
Is het troost wat hij zoekt of echt honger? Krijgt hij wel genoeg voeding binnen over de hele dag?quote:Op zondag 13 maart 2016 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
slapen jullie allemaal uit op zondag ofzo?
Wij hebben vannacht geexperimenteerd met slapen. Ik heb op de bank geslapen en de duutser naast de kleine in de hoop dat hij dan minder vaak wakker zou worden. Niet zo'n goed resultaat, T kwam nog steeds elk uur ongeveer. Het voordeel was dat ik gelijk weer kon gaan slapen, zonder hem te hoeven sussen. Het nadeel is dat ik de hele voeding wakker moest blijven, en er na een voeding uit moest.
We moeten dit echt doorbreken, maar ikw eet niet zo goed hoe. Ik krijg het idee dat hij mij gebruikt als levende speen. Een echte speen wil hij helaas niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |