abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160593909
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

[ Bericht 21% gewijzigd door MevrouwCactus op 11-03-2016 17:14:20 ]
pi_160594724
Wat was ook alweer de gouden tip tegen obstipatie bij baby's? (
:'( )
pi_160594801
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:27 schreef coccinelle het volgende:
Wat was ook alweer de gouden tip tegen obstipatie bij baby's? (
:'( )
2-4ml roosvicee laxo in de fles hielp hier binnen 4 uur. Kakjepakje gegarandeerd.
pi_160594825
Bij ons werkt een lepeltje olijfolie wel ( half theelepeltje ongeveer).
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_160595054
Wat een heerlijke lentedag was dit. O+ Ik ben met Ketel de stad ingeweest en veel nieuwe kleertjes gescoord (hij is bijna toe aan maat 86! Stop de tijd :o ). Daarna heeft hij lekker gespeeld op zijn kleedje terwijl ik het huis onder handen nam en alles even lekker kon luchten. Oh ja, en we hebben ontbeten met bananenpannenkoekjes :Y) en na de stad lekker in het zonnetje bij het open raam gevoed. En de dag afgesloten met een gezamenlijk dutje in het grote bed.

Soms ben ik zo verliefd he. Had ik al O+ gezegd? O+ O+ O+
pi_160595249
`dat klinkt zo fijn, Luna! Ik kijk zo uit naar de tijd dat T in een stoel kan zitten, en we de stad in kunnen gaan en makkelijk ergens een hapje kunnen eten enzo..

Argh, ik kijk zo op tegen pasen. De duutsers moeder, haar partner, zijn zusje en zijn oma komen deze kant op met de camper. Ze willen niet naar de stad komen, want de kat moet ook mee in de camper ( 8)7 ). Nu hebben ze ergens een camping geboekt hier in de buurt, en in een hotel vlak bij een kamer voor ons. Alleen hebben ze er niet over nagedacht hoe dat dan moet met eten, en tijden waar we niets doen. Met zes personen, een baby en een kat in de camper wordt zo'n groot feest... |:( . Ben benieuwd hoe we het gaan volhouden...
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:48:03 #7
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160595282
Pruimenmoes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_160597166
In het kader van 'leer elke dag iets nieuws': dansen! :+ Als je muziek aanzet begint ze te huppen :D
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:13:35 #9
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160598730
Aahh wat lief ima O+ wat gaat ze hard ineens :D
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:15:08 #10
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160598753
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:46 schreef Jagärtrut het volgende:
`dat klinkt zo fijn, Luna! Ik kijk zo uit naar de tijd dat T in een stoel kan zitten, en we de stad in kunnen gaan en makkelijk ergens een hapje kunnen eten enzo..

Argh, ik kijk zo op tegen pasen. De duutsers moeder, haar partner, zijn zusje en zijn oma komen deze kant op met de camper. Ze willen niet naar de stad komen, want de kat moet ook mee in de camper ( 8)7 ). Nu hebben ze ergens een camping geboekt hier in de buurt, en in een hotel vlak bij een kamer voor ons. Alleen hebben ze er niet over nagedacht hoe dat dan moet met eten, en tijden waar we niets doen. Met zes personen, een baby en een kat in de camper wordt zo'n groot feest... |:( . Ben benieuwd hoe we het gaan volhouden...
Kan je niet dat hotel vast in dan?
pi_160598890
Gefeli met je dreumes DJMO! *G*

Luna je post O+ Geluk straalt er vanaf!

IMA wat leuk en wat ontwikkelt ze zich snel!

Hier houdt M. gewoon lekker haar slakkentempo aan met alles. Zelfs die tanden bleken een hoax :') Afgezien van een wit streepje onderin, komt er nog steeds niks door.

Pff net nog bij mijn ouders aan tafel.. M. zat een stukje brood te eten en kokhalste even. M'n moeder geeft vervolgens een harde gil en gaat gelijk als een gek op haar rug kloppen. Ik heb toch maar even gezegd dat ze dan juist vooral rustig moet proberen te blijven en niet gelijk op haar rug moet timmeren :X Volgens mij werkt dat juist averechts of niet? Mijn vader zat ook al te miepen over de komkommer die ze in haar mond deed (gaat dat wel goed? Moet je het er niet uithalen? Stikt ze niet?) en hij deed vorige week ook al zo paniekerig met een stukje brood terwijl er niks gebeurde.. nouja, M. stouwde haar mond vol met de korst :') Ik heb al meerdere keren gezegd dat ze ook best iets geprakt mogen geven als ze de losse stukjes nog te eng vinden, want ze blijven zo paniekerig doen. Lastig!
pi_160599170
Hoi!

Ik hoor hier weer O+. Onze lieve F. is al weer 5 dagen oud, stop de tijd! :'(. Het gaat allemaal hartstikke lekker hier, het is een erg tevreden meisje. Slaapt bijna de hele dag, drinkt goed, poept veel, kijkt af en toe al lekker rond met die lieve kraaloogjes O+.

Mijn herstel gaat ook wonderbaarlijk goed, vandaag al voor het eerst lekker een stukje gewandeld met z'n vieren. Ik ben ook zo blij om mijn eigen lijf weer terug te hebben, kan weer normaal met mn grote meisje knuffelen en spelen en dat heb ik echt gemist.
J. is ook zo'n lieve grote zus, F. krijgt de hele dag kusjes en ze wil overal bij helpen. Ze is wel af en toe wat hyperactief en duidelijk aan het zoeken naar bevestiging maar dat lijkt me ook wel normaal. We moeten allemaal even wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling.

Ik vind het wel echt heel anders, zo'n tweede. Minder overweldigend ofzo, mijn emoties zijn iig minder heftig dan bij de oudste.

Even pronken natuurlijk *) O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga proberen een beetje aan te haken hier. Zo leuk om te lezen over alle fases die ons nog weer te wachten staan O+.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:33:23 #13
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160599239
O+ O+ O+ Ik snap je verliefdheid helemaal!
pi_160599334
Oooooh wat mooi :)
pi_160599675
L0t gefeliciteerd en welkom *O* Wat een mooi meisje en die laatste foto is ook erg leuk O+
pi_160600126
Ahw, L0t..! Welkom.

Vandaag hebben we J's kuur afgerond, hij is al twee dagen supervrolijk O+. Gelukkig weekend, dan kunnen we weer de hele dag leuke dingen doen :)
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:04:26 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160600237
Oooooh J die de wagen duwt!! O+

En F lijkt echt zo op dr grote zus :o

Welkom hier lieverds!!
pi_160602348
Nooh Lot! O+
pi_160602396
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Hoi!

Ik hoor hier weer O+. Onze lieve F. is al weer 5 dagen oud, stop de tijd! :'(. Het gaat allemaal hartstikke lekker hier, het is een erg tevreden meisje. Slaapt bijna de hele dag, drinkt goed, poept veel, kijkt af en toe al lekker rond met die lieve kraaloogjes O+.

Mijn herstel gaat ook wonderbaarlijk goed, vandaag al voor het eerst lekker een stukje gewandeld met z'n vieren. Ik ben ook zo blij om mijn eigen lijf weer terug te hebben, kan weer normaal met mn grote meisje knuffelen en spelen en dat heb ik echt gemist.
J. is ook zo'n lieve grote zus, F. krijgt de hele dag kusjes en ze wil overal bij helpen. Ze is wel af en toe wat hyperactief en duidelijk aan het zoeken naar bevestiging maar dat lijkt me ook wel normaal. We moeten allemaal even wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling.

Ik vind het wel echt heel anders, zo'n tweede. Minder overweldigend ofzo, mijn emoties zijn iig minder heftig dan bij de oudste.

Even pronken natuurlijk *) O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga proberen een beetje aan te haken hier. Zo leuk om te lezen over alle fases die ons nog weer te wachten staan O+.
Wat een mooierd!
Schudden voor gebruik
pi_160602409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:06 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd DJMO!
70 cm is idd groot, daar ligt onze 7 maander nog in!

Hier woensdag een goede GUO gehad. We krijgen écht een meisje! Geen stress over te groot dit keer, en ook niets vreemds te zien. Dus aardig gerustgesteld!

En nu sta ik alle te kleine kleren van T. Uit te zoeken zodat ik die over drie weken weg kan brengen naar de kinderkledingbeurs! Plaats maken voor meisjesspul!
Fijn!

Een meisje O+
Schudden voor gebruik
pi_160602543
Welkom L0t!
pi_160602739
kiekeboe O+
SPOILER
Schudden voor gebruik
pi_160606913
Memorylane: vorig jaar, 6 uur geleden, braken mijn vliezen.
pi_160606957
Gefeliciteerd!!!! Of duurde het toen nog een dag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')