2-4ml roosvicee laxo in de fles hielp hier binnen 4 uur. Kakjepakje gegarandeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:27 schreef coccinelle het volgende:
Wat was ook alweer de gouden tip tegen obstipatie bij baby's? (
)
Kan je niet dat hotel vast in dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:46 schreef Jagärtrut het volgende:
`dat klinkt zo fijn, Luna! Ik kijk zo uit naar de tijd dat T in een stoel kan zitten, en we de stad in kunnen gaan en makkelijk ergens een hapje kunnen eten enzo..
Argh, ik kijk zo op tegen pasen. De duutsers moeder, haar partner, zijn zusje en zijn oma komen deze kant op met de camper. Ze willen niet naar de stad komen, want de kat moet ook mee in de camper (). Nu hebben ze ergens een camping geboekt hier in de buurt, en in een hotel vlak bij een kamer voor ons. Alleen hebben ze er niet over nagedacht hoe dat dan moet met eten, en tijden waar we niets doen. Met zes personen, een baby en een kat in de camper wordt zo'n groot feest...
. Ben benieuwd hoe we het gaan volhouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga proberen een beetje aan te haken hier. Zo leuk om te lezen over alle fases die ons nog weer te wachten staan.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Hoi!
Ik hoor hier weer. Onze lieve F. is al weer 5 dagen oud, stop de tijd!
. Het gaat allemaal hartstikke lekker hier, het is een erg tevreden meisje. Slaapt bijna de hele dag, drinkt goed, poept veel, kijkt af en toe al lekker rond met die lieve kraaloogjes
.
Mijn herstel gaat ook wonderbaarlijk goed, vandaag al voor het eerst lekker een stukje gewandeld met z'n vieren. Ik ben ook zo blij om mijn eigen lijf weer terug te hebben, kan weer normaal met mn grote meisje knuffelen en spelen en dat heb ik echt gemist.
J. is ook zo'n lieve grote zus, F. krijgt de hele dag kusjes en ze wil overal bij helpen. Ze is wel af en toe wat hyperactief en duidelijk aan het zoeken naar bevestiging maar dat lijkt me ook wel normaal. We moeten allemaal even wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling.
Ik vind het wel echt heel anders, zo'n tweede. Minder overweldigend ofzo, mijn emoties zijn iig minder heftig dan bij de oudste.
Even pronken natuurlijk
Wat een mooierd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga proberen een beetje aan te haken hier. Zo leuk om te lezen over alle fases die ons nog weer te wachten staan.
Schudden voor gebruik
Fijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:06 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd DJMO!
70 cm is idd groot, daar ligt onze 7 maander nog in!
Hier woensdag een goede GUO gehad. We krijgen écht een meisje! Geen stress over te groot dit keer, en ook niets vreemds te zien. Dus aardig gerustgesteld!
En nu sta ik alle te kleine kleren van T. Uit te zoeken zodat ik die over drie weken weg kan brengen naar de kinderkledingbeurs! Plaats maken voor meisjesspul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |