Als je morst wordt het een grote klerezooi, moet jij je bed weer verschonen.quote:
Mijn vriend nu ook op mijn telefoon (hij is beetje ziek). Maar roken en eten moet hij buiten bed doen haha, als het aan hem lag deed hij dat daar ook maar wil ik echt niet hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt netflix in bed.
Dat snap ik volkomen. Beterschap trouwens.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend nu ook op mijn telefoon (hij is beetje ziek). Maar roken en eten moet hij buiten bed doen haha, als het aan hem lag deed hij dat daar ook maar wil ik echt niet hebben.
Ik heb het doorgegevenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat snap ik volkomen. Beterschap trouwens.
Oh gewoon gezegd iemand van FOK!. Hij weet wel wat FOK! is, leest wel eens mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Beterschap van haags_kwartiertje
Wieeee?
Ah oké!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh gewoon gezegd iemand van FOK!. Hij weet wel wat FOK! is, leest wel eens mee.
En hij weet ook dat ik wel eens naar meetings ga of naar mensen thuis.quote:
Top toch. Ik ben nog nooit naar een Fok meet gegaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hij weet ook dat ik wel eens naar meetings ga of naar mensen thuis.
Grote meeting heb ik al tijd niet meer gehad eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Top toch. Ik ben nog nooit naar een Fok meet gegaan.
En bij mij op visite ho maarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grote meeting heb ik al tijd niet meer gehad eigenlijkMaar ik ga nog wel eens naar Groningen om Johannes, Pax en Etsu te zien. En moet binnenkort nodig weer eens op visite bij Moira en Monopoly. Oh en ik ga eind deze maand weer op visite bij Bondage/Monitor.
Cool. Die 3 gasten uit Groningen zijn wel tof.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grote meeting heb ik al tijd niet meer gehad eigenlijkMaar ik ga nog wel eens naar Groningen om Johannes, Pax en Etsu te zien. En moet binnenkort nodig weer eens op visite bij Moira en Monopoly. Oh en ik ga eind deze maand weer op visite bij Bondage/Monitor.
Ik ken je toch niet. Maar ik ben vrij open om mensen te meeten hoorquote:
Alle FOK!kers die ik ken in Groningen zijn wel tof eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cool. Die 3 gasten uit Groningen zijn wel tof.
Gezelligquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer bij je chillen.
Bondage doet mij aan iets heel anders denken dan een user van fok eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alle FOK!kers die ik ken in Groningen zijn wel tof eigenlijkVooral de 5 die ik net noemde, hun betekenen alle 5 ook echt wel wat voor mij. Bondage ook maar die woont niet in Grunn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |