Dat je vriendin een moest bevallen of dat je de meeting moest afzeggen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd ken ik buiten de VBL SC maar weinig users op fok. Vorig jaar een keer een meeting afgezegd omdat mijn vriendin plots veel eerder moest bevallen. Dat was wel jammer.
Nouwja, euh.... dat laatste dan maar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je vriendin een moest bevallen of dat je de meeting moest afzeggen?
4-0quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:05 schreef xcachet het volgende:
Wat staat barca eigenlijk, VBL vrienden
1ste hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:05 schreef xcachet het volgende:
Wat staat barca eigenlijk, VBL vrienden
Ah, netjesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tweede helft is net een minuut of 7 bezig.
Goed goed, daar? Nog plannen voor Pasen? Paasvee?quote:
Niet heel gek hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb jou in eeuwen niet gesproken
Ohjee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:07 schreef xcachet het volgende:
Nog niet gegeten vandaag. Denk dat ik ziek word.
Sambal bij?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed goed, daar? Nog plannen voor Pasen? Paasvee?
[..]
Niet heel gek heZit nog steeds in Azie
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:08 schreef xcachet het volgende:
Ik neem de Catalaanse vlag mee straks naar Berlijn. Pro-Catalunya ben ik nu
Gaat opzich wel, gister Enkhuizen in geweest. Was wel leuk weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed goed, daar? Nog plannen voor Pasen? Paasvee?
[..]
Niet heel gek heZit nog steeds in Azie
Lekker tochquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nederlandse keuken gaat zo ongelooflijk saai worden. Ik eet alles met chili(peper) hier
Ahhhh tof tof!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat opzich wel, gister Enkhuizen in geweest. Was wel leuk weer.
Geen plannen nog voor Pasen, jij wel?
Welke Nederlandse keuken? Nederland heeft echt niksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nederlandse keuken gaat zo ongelooflijk saai worden. Ik eet alles met chili(peper) hier
EK 1988.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke Nederlandse keuken? Nederland heeft echt niks
lolquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
EK 1988.
Noem dat maar niks.
Ja true dat is eigenlijk wat ik bedoel. Beetje de stamppot en zo. Saai, aardappels met groentes en vleesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke Nederlandse keuken? Nederland heeft echt niks
quote:
Wees niet getreurd ik ga al aardig snel richting het westen. Mijn baas vroeg al wanneer ik terug kwam en wilde beginnen met werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |